Testa Just Cause 3 gratis på Steam

Robot
Testa Just Cause 3 gratis på Steam

Priset nedsatt med 75%, om du skulle gilla förödelsen.

#just-cause-3


Inaktiv

Jag var dum och köpte denna enformiga sörja till fullpris (dock till Xbox One). Undvik!

Avstängd

@anon_35747: jag är så smart att jag låter bli att köpa dyngan, fick tvåan på köpet i humble bundle en gång i tiden men spenderade kanske 40 min totalt och blev redan less, klarade inte av den där sandlådan. Var så kaotiskt att man inte hängde med vad som hände

Medlem

Jag köpte det till fullpris till PC, och fick ut ~20 timmar ur spelet. Kul spel om man är kreativ och tycker om att tänka lite utanför ramarna - annars blir det lätt repetitivt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Intressant sätt att formulera ett par dagar F2P på, "tillfälligt gratis".


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Såg nyss att detta var ett av nästa månads PS+spel så dom verkar ju väldigt gärna att folk ska spela det helt plötsligt. Är det ett just cause 4 på gång kanske?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_35747:

Jag var dum och köpte denna enformiga sörja till fullpris (dock till Xbox One). Undvik!

Smaken är som baken. Jag hade kul. Knappast värt fullpris, men för den hunka det säljs för nu är det inget att tveka på.

Medlem

Kan bekräfta att man inte kan testa multiplayer modden om man har gratis versionen av spelet. En utvecklare svarade på det på Steam forumet, om man tar hem spelet gratis via Steam och sen försöker ladda ner multiplayer DLCt så kan man inte ta ner det OM man inte äger spelet dvs köper det.

Är lite synd, tog hem det igår och lirade lite och försökte ta hem multiplayer nu men det går inte :/


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag köpte det till fullpris till PC, och fick ut ~20 timmar ur spelet. Kul spel om man är kreativ och tycker om att tänka lite utanför ramarna - annars blir det lätt repetitivt.

Jag håller med. Det är ett av de värsta spelen jag har spelat. Fy fan.

Medlem

Själv har jag haft skitkul med spelet, kört det i säkert 60 timmar nu... tycker det är lätt värt pengarna, och jag köpte Collector's Edition. Smaken är som baken, men ibland är det kul att bara flyga runt och kötta järnet...

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag håller med. Det är ett av de värsta spelen jag har spelat. Fy fan.

hahaha "jag håller med"..

Medlem

Detta spelet får alla som har ps plus i augusti ^^

Avstängd

Rätt kass PC-port. Muskontrollen är fuckat dålig.

Skribent
Skrivet av Tapiwen:

Kan bekräfta att man inte kan testa multiplayer modden om man har gratis versionen av spelet. En utvecklare svarade på det på Steam forumet, om man tar hem spelet gratis via Steam och sen försöker ladda ner multiplayer DLCt så kan man inte ta ner det OM man inte äger spelet dvs köper det.

Är lite synd, tog hem det igår och lirade lite och försökte ta hem multiplayer nu men det går inte :/

Aj då, jag ändrar i artikeln.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av snubben:

hahaha "jag håller med"..

Jag måste ha citerat fel.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag måste ha citerat fel.

1
Skriv svar