Lira For Honor gratis i helgen

Robot
Lira For Honor gratis i helgen

Greppa svärdet och kör in det i en polare.

#for-honor, #gratishelg, #ubisoft


Medlem

Skulle inte spela det även om jag fick betalt. Potentiellt bra spel som gick käpprätt åt helvete.

Medlem

Gäller det alla platformar eller?

Skägg.
10 Chambers

@robbis: Japp! Uppdaterat nyheten.


signatur
Medlem

Spelet var bra och roligt i början, speciellt om man har ett par kompisar att spela med. Problemen jag hade med det var att det inte hanterade laggande spelare på ett bra sätt (attacker från dessa kan träffa dig genom din gard eller med en annan timing i attackerna vilket gör fäktandet helfel), det finns inte tillräckligt med variation (Borde inte vara ett problem om man bara spelar en gratishelg) och när man börjar möta högre rankade spelare så försvinner 90% av attackerna du bör göra och allt börjar kretsa runt "guard breaks" + en stark attack man hinner få in efter en sådan.

Skulle säga att spelet håller i kanske 15-20 timmar, lite längre om man spelar med kompisar.

Inaktiv
Skrivet av DiDDi:

Skulle inte spela det även om jag fick betalt. Potentiellt bra spel som gick käpprätt åt helvete.

Antar du refererar till hur buggigt spelet var. Du vet, sånt patchas bort med tiden. Har du för övrigt ens spelat det någon gång? Att titta på när andra spelar det är inte något vettigt svar!

Medlem

@anon_276063: Vet att de patchat en del, men det är som att polera en bajskorv. Under glansen är det fortfarande skit.

Medlem
Skrivet av DiDDi:

@edgren: Vet att de patchat en del, men det är som att polera en bajskorv. Under glansen är det fortfarande skit.

Tack för djup analys av spelet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Tack för djup analys av spelet.

För djupare analys krävs en ficklampa och ett par gummihandskar.

Gen
Medlem

Hur lång är story mode? Är ointresserad av PvP.

Medlem

@Gen: 5 - 10 timmar kanske (beroende på hur bra du är). Men om du bara vill ha single player borde du lägga pengarna på något annat spel. Storyn är i princip bara en introduktion till PvP plus att man får prova lite olika hjältar.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Sapiens:

För djupare analys krävs en ficklampa och ett par gummihandskar.

Då tycker jag att analysen är tillräckligt djup. Försöker undvika ficklampor och gummihanskar om jag kan


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
"Greppa svärdet och kör in det i en polare"

Mellan-rubriken låter lite snuskigt nästan!


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Jyu
Medlem

For Honor har en del problem, ja - men trots det har jag spelat det kontinuerligt sen det släpptes. Och jag är någon som blir extremt uttråkad väldigt fort.

Medlem
Skrivet av Jyu:

For Honor har en del problem, ja - men trots det har jag spelat det kontinuerligt sen det släpptes. Och jag är någon som blir extremt uttråkad väldigt fort.

Samma här, även om det varit svalt senaste månaden pga PUBG så är For Honor och R6S två återkommande spel på repertoaren. For Honor är ett spel som verkligen kan driva en till vansinne och samtidigt höja pulsen något otroligt, frustrerande stundvis med beroende framkallande.

Gen
Medlem

@Oakenborn: Tack, då räcker det nog att jag kör klart Story under Free Weekend så är saken biff

Medlem

@Gen: Låter bra


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar