Medlem
rollspel i AoC

Tjena, tänkte kolla om det är någon eller några fler som har tänkt nörda sig lite extra genom att rollspela i AoC, skulle vara kul att dra ihop ett gäng och rollspela någon gång när spelet släppts

och ni som tänkt rollspela, vilken server tänker ni köra i?

verkar som RP-PVP servrarna är det bästa valet för roleplay, bara man slipper idioter som ska döda en hela tiden

Inaktiv

har själv funderat på att göra det, men den grupp jag ska köra med nu e på pve så vi får se om den saken ... men kommer nog alta på aquilonia rppvp för har ngr polare där med

Medlem
Skrivet av taah:

har själv funderat på att göra det, men den grupp jag ska köra med nu e på pve så vi får se om den saken ... men kommer nog alta på aquilonia rppvp för har ngr polare där med

ja man kan ju alltid bara poppa in på en RP server någon gång och nörda loss sig

kör du early acsess? och om du gör, har du sett någon rollspela på RP-PVP servrarna, är ganska nyfiken på Rollspels communityn i AoC, om det ens finns någon än

Medlem

we have seen nothing yet

Inaktiv
Skrivet av ghoül:

kör du early acsess? och om du gör, har du sett någon rollspela på RP-PVP servrarna, är ganska nyfiken på Rollspels communityn i AoC, om det ens finns någon än

kör early access när det väl är igång men annars så, har läst en del på aoc forumet, finns många som tänker köra rppvp ja, nämnvärd är t.ex. hyborean coalition, en allians av eu rollspels-guilds som tänker dra igång på samma server

sen finns ju faktionen som vill ha rppve och som tänker välja ut ngn pve server att rp'a i

Medlem

soft, har inte direkt blivit insatt i något community i AoC så jag har noll koll just nu, jag vill ju inte få mer abstinens än vad jag redan har så

men kollade runt lite snabbt, och hittade en RP community för AoC

så min kommande tid i AoC verkar helt lovande vad det gäller rollspel i alla fall,

ska läsa lite om hyborean coalition som du nämnde, såg att det finns flertal trådar på Rollspels sidan

[http://www.aoc-rp.com]

checka länken ni som är intresserade av rollspel i AoC

Inaktiv

Jag kommer köra RP-PVP endast. Ingen aning om vilken server det blir dock.

1
Skriv svar