Recension – Lawbreakers

Robot
Recension – Lawbreakers

CliffyB återvänder till Unreal Tournaments gravitationshatande banor efter nästan 20 år och gör det med bravur.

#cliffyb, #lawbreakers, #overwatch, #quake, #recension


Medlem

Detta måste ju testas!

Medlem

Var med från CA och sett hur detta gått ifrån en hyffsad shooter till overwatch på meth. Sjukt kul.


signatur

#PCMR

Medlem

Intressant titel, men vete katten om man hinner med ännu ett spel.

BTW: "om man vill vara frank."

Vem är Frank och varför vill man vara honom?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

@conthox: Haha, jag gnällde lite på Erik för vissa anglofieringar men frank är faktiskt ett svenskt ord.


signatur
Medlem

Tyckte om det när jag spelade betorna.
Helt klart en 4a!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@conthox: Haha, jag gnällde lite på Erik för vissa anglofieringar men frank är faktiskt ett svenskt ord.

Heh. Tänkte det var en direktöversättning av "to be frank" och fann inget när jag sökte på den svenska versionen, så trodde det var fel. Men man lär sig något varje dag


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Jag hade visst råkat sätta mig själv som skribent, det var såklart Erik Cedervall som skrev den.


signatur
Gnällkuk

Har också varit med sedan långt tillbaka, missade dock första alphan för ett år sedan men följt det och spelat betorna som varit sedan dess. Köpte även spelet, det är verkligen som beskrivs i recensionen. Otroligt snabbt, actionfyllt och trots att det är "samma" karaktärer som andra lagarena-shooters känns det ändå helt unika. Hade de tagit fullpris tror jag de hade fått svårt att hävda sig, men nu har de bra chans förutsatt att de hinner rulla ut nytt material i hygglig takt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag hade visst råkat sätta mig själv som skribent, det var såklart Erik Cedervall som skrev den.

Är det så man gör när man sitter och spelar och glömmer bort att göra sitt journalistiska jobb och tar åt sig äran? hahaha


signatur

Fueled by coffee.

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar