CS:GO spelkväll med Geeks Gaming, torsdag 17/8 kl: 19.00

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
CS:GO spelkväll med Geeks Gaming, torsdag 17/8 kl: 19.00

torsdag 17/8 är det dags igen för en till spelkväll, denna gången tänkte vi spela CS:GO. Vi samlas på våran discord kl: 19.00. Kan du inte vara med så kommer det att streamas live ifrån våran Twitch kanal som du kan kolla på här nedanför!

Vi kommer som vanligt att se till att spela tills vi orkar eller så länge nerverna klarar av det. Ses då.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Aldrig varit med om p12or i CSGO, endast polacker och ryssar

Medlem

Synd att jag jobbar. Hade varit skoj!


signatur

Burn in the light.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av redruM:

Synd att jag jobbar. Hade varit skoj!

Om du skulle vara sugen på att spela CS:GO en annan dag så är det bara att hoppa in och fråga ifall någon vill spela.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Kommer det finnas möjlighet att haka på senare under kvällen? Lär komma hem runt niosnåret.

Geeks Gaming
Skrivet av Grishackh:

Kommer det finnas möjlighet att haka på senare under kvällen? Lär komma hem runt niosnåret.

Det kan tyvärr bli svårt då detta redan varit (i augusti) men håll ögonen öppna då det säkert kommer fler kvällar med Cs
Annars finns det fullt med folk på discorden som lirar ofta

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Det kan tyvärr bli svårt då detta redan varit (i augusti) men håll ögonen öppna då det säkert kommer fler kvällar med Cs
Annars finns det fullt med folk på discorden som lirar ofta

Haha. Fan vad dum jag är. Trodde det stod 17/9

1
Skriv svar