Recension – Agents of Mayhem

Robot
Recension – Agents of Mayhem
Medlem

Väldigt likt Crackdown och Saints Row.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här känns som en titel jag köper för en hundring på en framtida rea, och testar när jag inte har något bättre att spela.

Medlem

Äger deras andra spel Saint's Row 1, 2 o 3. Har dock inte lirat de. En sak jag tänkte på nu är; varför det inte kommer några GTA liknande kopior. Watch Dogs är kanske mest likt. Konstigt att EA inte gett sig in i en GTA kopia.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Även om spelet är ok så ser det ut att bomba helt. Det släpptes i början av veckan och jag har inte sett det på Steams 10-topplista en enda dag. Tyvärr gick Volition snett med detta spel. Jag gissar att de kommer ligga risigt till framöver. Trist då de ligger bakom Red Faction och Saints Row.

Medlem
Skrivet av Buio:

Även om spelet är ok så ser det ut att bomba helt. Det släpptes i början av veckan och jag har inte sett det på Steams 10-topplista en enda dag. Tyvärr gick Volition snett med detta spel. Jag gissar att de kommer ligga risigt till framöver. Trist då de ligger bakom Red Faction och Saints Row.

Du glömde ju Freespace/Freespace2, hur kunde du glömma dem Mycket besviken


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Du glömde ju Freespace/Freespace2, hur kunde du glömma dem Mycket besviken

Skulle nämnt Freespace också, tog bara med de senaste spel-seriena. Hehe.

Kanske kan nämna Descent om man räknar bolaget Parallax också (innan de splittade och ena delen blev Volition).

Inaktiv

@Buio: så kan det vara, enda räddningen är väl om typ en utgivare skjuter till kapital för Saints Row 5 (som de sannolikt jobbar på).

Medlem

Känns som att jag å recensenten spelat två helt olika spel, men alla har vi olika smak. För mig är detta 4 av 5.

KoP
Medlem

Ännu ett taffligt spel ifrån Volition. :/

Medlem
Skrivet av anon_98854:

@Buio: så kan det vara, enda räddningen är väl om typ en utgivare skjuter till kapital för Saints Row 5 (som de sannolikt jobbar på).

Förhoppningsvis blir det något i stil med Saints Row 2.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

@EpicGoblin: Precis, jag har skitkul med detta spel. Visst har det sina brister men det är verkligen inget dåligt spel.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av EpicGoblin:

Känns som att jag å recensenten spelat två helt olika spel, men alla har vi olika smak. För mig är detta 4 av 5.

Skrivet av Blackwolfe:

@EpicGoblin: Precis, jag har skitkul med detta spel. Visst har det sina brister men det är verkligen inget dåligt spel.

Smaken är då sannerligen som baken. I min bok är det här spelet aldrig värt mer än 1/5. Ett fantastiskt tråkigt spel, och till skillnad från recensenten kunde jag inte ens uppskatta "humorn". Dummaste köpet jag gjort i år.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

@Buio: så kan det vara, enda räddningen är väl om typ en utgivare skjuter till kapital för Saints Row 5 (som de sannolikt jobbar på).

Nu tar det längre innan Steamspy får in pålitlig data, men det ser inte bra ut. :/
http://steamspy.com/app/304530

Som sagt en del har gett spelet hyfsat betyg, så även om FZ gav det en 2/5 har det varit lite blandat.

Medlem

@EpicGoblin: Samma här. Skulle också sätta 4 av 5.
Hade lätt kunnat få en femma med lite finslipning eller multiplayer/co-op.

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:

Känns som att jag å recensenten spelat två helt olika spel, men alla har vi olika smak. För mig är detta 4 av 5.

Må hända att du kanske är aningen yngre och barnsligare än TS.

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Må hända att du kanske är aningen yngre och barnsligare än TS.

Jag är mållös, det var ett utav det dummaste jag hört.

Medlem

Ett flingpaket hade inte varit helt fel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Jokobib_Bob:

Ett flingpaket hade inte varit helt fel.

Eller hur! Dela med mig liksom, kek.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar