Sista chansen att fynda i GOG:s piñata-rea!

Robot
Sista chansen att fynda i GOG:s piñata-rea!
Fragtjuv

Fick Darksiders 2. Kanske blir kul att spela igenom.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

fick Shadowrun Hong Kong, lär nog hamna i den där kategorin, äger men kommer aldrig spela

Inaktiv

Fick Democracy 3 -.- Inte det spel som jag förväntade mig, men men Det är ett spel i alla fall.

Medlem

Var ju tvungen att testa. Fick: The dagger om Amon Ra... Från 1992...siken blåsning!!!

ELF
Medlem

Fick Shadow Warrior 2013. Men fick be om refund då jag redan hade det.
Gissar att systemet buggade då jag inte har köpt dx11 versionen, utan fick den när de släppte nya versionen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Attans, trodde man kunde köpa Viva Pinata!

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Attans, trodde man kunde köpa Viva Pinata!

Jo det var synd. Kul gammalt spel med lite humor


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Skrivet av sripakdee:

fick Shadowrun Hong Kong, lär nog hamna i den där kategorin, äger men kommer aldrig spela

Shadowrun: Dragonfall är hur bra som helst, men har hört att Hong Kong är helt okej. Svårt att komma efter Dragonfall ioförsig.

Skrivet av Darkmage1971:

Var ju tvungen att testa. Fick: The dagger om Amon Ra... Från 1992...siken blåsning!!!

Haha! Det har bra betyg i alla fall...

Medlem

Finns någon lista på vilka spel som är möjliga att få eller är det vad som helst från hela deras shop som man kan få?

Skrivet av Sp4ceRock3R:

Finns någon lista på vilka spel som är möjliga att få eller är det vad som helst från hela deras shop som man kan få?

Nix, ingen lista tyvärr. Spelet kommer vara värt mellan 6 - 45 dollar i alla fall och det ska inte vara möjligt att få kopior av spel du redan äger.

"Will new games be added to the Piñata pool? Is there a list of games?
Throughout the Piñata Madness, new games may appear. But the When and the What are just part of the mystery! "

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:

Var ju tvungen att testa. Fick: The dagger om Amon Ra... Från 1992...siken blåsning!!!

Det är ett riktigt bra spel.

Själv fick jag Armikrog och Emperor: Rise of the Middle Kingdom.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Fick Democracy 3 -.- Inte det spel som jag förväntade mig, men men Det är ett spel i alla fall.

Samma här.

Hade aldrig någonsin köpt ett sånt spel annars så ska bli spännnade att se hur det går!

Inaktiv
Skrivet av Allexz:

Samma här.

Hade aldrig någonsin köpt ett sånt spel annars så ska bli spännnade att se hur det går!

Jag som ogillar demokrati också xD

Medlem

Tetrobot och co. Ser fördjävla tråkigt ut kommer nog aldrig starta. Aja var kul tills att man fick öppna skiten

Medlem

The Sexy Royale. Ett spel jag faktiskt funderat på

Medlem

Skynda skynda för just nu kan du slå till och köpa grisen i säcken för vrak priser, extra extra

Medlem

Vampire: The Masquerade - Bloodlines för 43 spänn. Det var prisvärt


signatur

Speldjävulen angrep mitt kranium...

Medlem
Skrivet av Anabelle Lancelot:

Nix, ingen lista tyvärr. Spelet kommer vara värt mellan 6 - 45 dollar i alla fall och det ska inte vara möjligt att få kopior av spel du redan äger.

"Will new games be added to the Piñata pool? Is there a list of games?
Throughout the Piñata Madness, new games may appear. But the When and the What are just part of the mystery! "

Precis vad jag funderade på och tänkte fråga om! Om man kunde få en dubblett alltså. Jag har ganska många gamla goda spel på Good Old Games redan.

Medlem

Jag fick beyond good and evil ^^

1
Skriv svar