Project Scorpio-namnet är inte dött

Robot
Project Scorpio-namnet är inte dött

Blir namnet på en begränsad utgåva av Xbox One X.

#gamescom, #gamescom-2017, #project-scorpio, #xbox


Medlem

Förbeställa funkar inte för mig, händer inget när jag trycker på "förbeställ nu"?

Vafalls? Vill de inte ha mina pengar?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Dunder: Jag kan ta dem annars? Du kan få en skokartong med en hemlighet. Kan vara allt från ett gem -> toarulle. 499$ bara.

Medlem
Skrivet av Maysay:

@Newklear: Jag kan ta dem annars? Du kan få en skokartong med en hemlighet. Kan vara allt från ett gem -> toarulle. 499$ bara.

Det går att beställa med länken de "gömt" i sidans källkod:
https://www.microsoft.com/sv-se/store/d/xbox-one-x/8ZJH508RNQ...

Men den kostar 5395, inte 4700 som det står i artikeln.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Tror fortfarande inte på hela grejen med "True 4k", ren BS.
Kommer vara checkerboard 4k, men det jag är mest rädd för är att dom kommer prioritera upplösning över +60FPS
Hellre bättre gameplay än fancy upplösning och grafik.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dunder:

Det går att beställa med länken de "gömt" i sidans källkod:
https://www.microsoft.com/sv-se/store/d/xbox-one-x/8ZJH508RNQ...

Men den kostar 5395, inte 4700 som det står i artikeln.

De hade inget svenskt pris uppe igår, så översatte bara det brittiska priset. Tack!


signatur
Medlem

Denna länk som kom via email från Microsoft idag säger 4995kr inkl. moms (och fri frakt):
http://www.xbox.com/sv-SE/xbox-one-x?ocid=knightsbridge_CTA#b...


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

4995 blir 5395 med nya skatten..tack SV(a)MP.

Medlem

Ja det suger hårt med den nya skatten
Jag jobbar i Norge så det blir billigare att köpa elektonik där framöver (oftast).
PS4 Pro ligger på 3390 Nok nu på flera ställen medans den billigaste i Sverige är ca 4200.
Ser också att Xbox One X mycket riktigt ligger på 4995 på Norska CDON.
Sen är det såklart lite kurs i tillägg men det är väldigt marginellt nu för tiden.

Medlem

Läckra handskar.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Fan det kliar lite i fingrarna och man vill verkligen ha detta, speciellt nu när man blivit med två stycken 4K-skärmar


signatur
Medlem

Värt att förboka, om inte annat för att slippa det usla namnet Xbox One X Bokade dock via Gamestop för uthämtning i butik istället. Att få ett ställ för vertikal position är trevligt också.

Medlem

Man kan beställa via brittiska Amazon för runt 4950 (inklusive frakt), om man nu inte gillar den nya skatten.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

@Lepr: jag har bott i Norge i 10 år och tycker inte det är ofta Sverige är billigare på elektronik. sedan har du 5 år reklamsjonsrätt i Norge också

Medlem

@educk: I Sverige har du "bara" 3 år med konsumentköprättlagen. Men den lagen å andra sidan är jävligt stark för konsumenten mot företaget.

Medlem

Undrar vad "begränsad tillgång" betyder i Microsofts värld? En miljon enheter? Tror man producerar så många man kan och sen släpper den vanliga editionen för 3000 Kr och rövknullar alla.

** För spel i flerspelarläge online krävs Xbox Live Guld-medlemskap (säljs separat).

För att i överhuvudtaget köra multiplayer måste man ha Live Gold? Kanske alltid varit så? Har inte lirat XBox sedan 360 tiden.

EDIT: Tydligen kanske inte en miljon enheter

Felinformation
Följande artiklar är för tillfället slut i vårt lager.

Xbox One X 1 TB-konsol – Project Scorpio Edition

Medlem
Skrivet av studiox2:

Undrar vad "begränsad tillgång" betyder i Microsofts värld? En miljon enheter? Tror man producerar så många man kan och sen släpper den vanliga editionen för 3000 Kr och rövknullar alla.

** För spel i flerspelarläge online krävs Xbox Live Guld-medlemskap (säljs separat).

För att i överhuvudtaget köra multiplayer måste man ha Live Gold? Kanske alltid varit så? Har inte lirat XBox sedan 360 tiden.

EDIT: Tydligen kanske inte en miljon enheter

Felinformation
Följande artiklar är för tillfället slut i vårt lager.

Xbox One X 1 TB-konsol – Project Scorpio Edition

Xbox Live Gold eller PSN behövs väl för att köra multiplayer på både PS och Xbox, det har väl vart ett krav sen Xbox 360 släpptes mer eller mindre? På PS3 var det väl inget krav för multiplayer men det blev det med PS4 om jag minns rätt.

1
Skriv svar