Gamescom 2017 – här är tiderna att hålla koll på!

Robot
Gamescom 2017 – här är tiderna att hålla koll på!
Medlem

Blizzard lär knappast visa något vidare intressant på djupet då de sparar det bästa till Blizzcon.

Releasehästryttare
Skrivet av Jeehao:

Blizzard lär knappast visa något vidare intressant på djupet då de sparar det bästa till Blizzcon.

Gissnings vis får vi se nån ny hjälte till heroes of the storm

Medlem

@Jeehao: dom revealade ju senaste wow expen på gamescon 2015 så man vet aldrig

Medlem

Är det här en mässa där stora spelsläpp brukar avslöjas?

Medlem

@Jeehao: Dom avslöjade Legion expansionen 2015 på gamescom.
Dom brukar avslöja spel som sedan kan spelas på blizzcon, ett sätt att hypa deras egna mässa.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

När är det Mount and Blade Bannerlord?

Skägg.
10 Chambers

@Christoffer B: Vi har en bokning med dem


signatur
ELF
Medlem

Blir Robert Space Industries streamen för min del. Resten slänger jag nog bara en snabb blick på.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Blir Robert Space Industries streamen för min del. Resten slänger kag nog bara en snabb blick på.

Samma här, lite besviken på FZ att de inte tog upp det. Star Citizen ftw! Ser fram emot vad för nytt de planerat att visa upp i veckan som kan jämföras med Planets v2 som var förra året. Min gissning är olika professions i spelet och hur de fungerar, kanske live spelande med 3-4-5 personer på ett stort skepp där alla har olika roller? Alternativt en riktig release trailer för SQ42 och något releasedatum inom ~6månader.

Medlem
Skrivet av ELF:

Blir Robert Space Industries streamen för min del. Resten slänger kag nog bara en snabb blick på.

Håller med föregående talare. Helt klart det mest intressanta eventet på gamescom. Kl19.00 fredag 25e augusti.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/160...

Medlem

Ser fram emot mer gameplay från Star Wars.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ser fram emot att se om EA copy pastat fifa 16 eller om dom förbättrat single-player delen med AI och mer taktiskt djup. Det är ju EA så jag vågar ju inte hoppas på för mycket

Releasehästryttare

Eh, Blizzard strömmen startar inte ? 18:00 idag right ? eller missade jag något ?

Edit: den startade nu, ovanligt att de är sena.

Gen
Medlem

Blizzard, EA, Nintendo...that's it? Verkar ha dålig koll på mässan men det känns väldigt tamt i jämförelse med E3?

Medlem

Inget mer om Avatar från Massive ?


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Redaktör
Skrivet av Tamazin:

Samma här, lite besviken på FZ att de inte tog upp det. Star Citizen ftw! Ser fram emot vad för nytt de planerat att visa upp i veckan som kan jämföras med Planets v2 som var förra året. Min gissning är olika professions i spelet och hur de fungerar, kanske live spelande med 3-4-5 personer på ett stort skepp där alla har olika roller? Alternativt en riktig release trailer för SQ42 och något releasedatum inom ~6månader.

Skrivet av Aletheides:

Håller med föregående talare. Helt klart det mest intressanta eventet på gamescom. Kl19.00 fredag 25e augusti.

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/160...

Rätt så. Tillagt!

Skrivet av Snabeltorsk:

Inget mer om Avatar från Massive ?

Ubisoft håller ingen presskonferens, men det kan ju släppas info, trailer och annat ändå. Vi skriver givetvis om det om/när det sker.


signatur
1
Skriv svar