Path of Exile släpps till Xbox One i veckan

Robot
Path of Exile släpps till Xbox One i veckan

"Diablo-Dödaren" på konsol blir också gratis.

#diablo, #f2p, #grinding-gear, #nyhetstips, #path-of-exile


Medlem

"Patch"of exile. Nu blev det galet.


signatur

Burn in the light.

MEG
Medlem

Grattis alla xbox fans, det är ett riktigt bra spel.


signatur

Death is only the beginning

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av redruM:

"Patch"of exile. Nu blev det galet.

Haha, det har ju också patchats. Jag går i exil...


signatur
Medlem

Ja, det är verkligen ett briljant spel och det gör sig garanterat utmärkt på konsol. Lite jobbigt med kommunikationen, dock. Vet inte hur de har löst det, men. Undrar om det är cross-play? Måste vara begränsat med föremål att byta annars. Och om man i så fall kan spela på sina karaktärer både på PC och Xbox.

Medlem

Pach, Path, Patch ...

Medlem

hoppas det kommer support för kontroll på PC också. gillade å lira Diablo på xbox.

Medlem

"Den 24 november går klienten att ladda hem." Det är väl ändå inte till veckan? Skulle nog ha stått 24:e Augusti tror jag.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ps4 också ? Orkar inte på pc men vore soft å lira på ps4an:)

Inaktiv
Skrivet av bulleboss:

Ps4 också ? Orkar inte på pc men vore soft å lira på ps4an:)

Bättre du köper en riktig konsol, släng upp PS4an billigt på tradera så lär nån unge köpa den!

Avstängd

@anon_81726: "riktig" tycker väl ps4an är väl lika riktig som xboxen, båda har sina fördelar

Medlem

hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..

Låter som problemet är hos dig inte spelet.

Ambassadör
Xbox

Dessutom i 4K 60 fps på Xbox One X.


signatur

Jump in.

Medlem

Vore trevligt att få det till PS4. Tycker det grymt skönt att lira D3 på PS4 sent in på nätterna när resten av familjen har lagt sig

MEG
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..

Knepigt, har inte varit några större problem för mig. Lite lagg visst, tror det beror på att de har fått fler spelare än väntat.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

"Diablo-dödaren"? Hmm.. trodde diablo dödaren hette Blizzard :/

Ne men PoE är ett fantastiskt spel som bör spelas om man gillar denna sortens spel!
Efter 400h känns det bara som att jag har skrapat ytan på detta spel.

Medlem

Vill bara påpeka att Diablo-klon är en lite oseriös term.
Ungefär som när alla FPS spel på 90-talet kallades för Doom-kloner. Bara för att dom råkade vara FPS.
ARPG känns mer passande benämning på PoE, Diablo etc..

Medlem

Lite löst kan man säga diablo 2 klon inte diablo 1 jkla skillnad.

Gillar man djupa skill träd så slår poe d3 på fingrarna, däremot är min åsikt att d3 är snyggare men vi pratar helt annan budget dock.

Så spelar båda.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

@Notumforce:
Håller inte riktigt med, visst det har en del fördelar. Typ snyggare animationer, fysik samt att vissa nivåer är snygga.

Men samtidigt har D3 cartoony grafik, fult inventory, pastelliga färger och effekter samt irriterande siffror för all dmg som fyller skärmen.

PoE blir dessutom ständigt snyggare, nya vatten shadern i 3.0 är nice.
Tycker i överlag att partikel effeker är betydligt snyggare än D3s.
Gillar också att det har en mörkare art style.
Hur som helst det viktiga med PoE är gameplayet och allt content. Där tycker jag PoE krossar D3.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hoppas det laggar mindre på konsoller då, får stup i ett disconnections oavsett EU gateway.. blir fan tokig på det annars är det ett bra spel..

Japp. Sedan senaste patchen har jag haft kraftiga lag spikes, flera gånger om dagen. Och detta är ett förekommande problem för flera.

1
Skriv svar