Söker designer för simpelt grafiskt jobb (logotyp + banner i en färg)

Medlem
Söker designer för simpelt grafiskt jobb (logotyp + banner i en färg)

Tjo!

Jag är del av ett gäng som håller på att sätter upp en hemsida för recensioner, artiklar, blogg, med mera.

Vi börjar närma oss färdigställning, men saknar fortfarande en logotyp och en banner. Dessa ska göras i en simpel grafisk design (tar förmodligen inte många minuter för en kunnig designer). Bannern kommer bestå av logotypen samt namnet, och även en version utan logotypen (för att undvika redundans om det redan finns en logotyp synlig) som i övrigt är identisk.

Designen specifikt tar jag helst privat, men det rör sig om transparent bakgrund med linje-design på. Minimalistiskt och simpelt. Jag kan även släppa in dig på hemsidan så att du kan se hur övriga designen ser ut för att få en idé av designen jag söker.

Vi är inget ekonomiskt stort projekt, men någon liten ersättning kan vi säkert ordna. Om inte annat bjuder jag på kaffe och bulle!

Hör av er om ni känner er träffade...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Tjena!

Kan inte webbdesign så bra men kan du göra en simpel nyhetswebbsida åt mig?
Tar väl inte många minuter, bjuder på kaffe och bulle

Medlem

Tjena, jag tycker verkligen att du borde kika på https://www.fiverr.com/ där kan du få det du önskar för under hundrigen. Jag har själv köpt lite material till podden och tycker det är väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Shinnichi:

Tjena!

Kan inte webbdesign så bra men kan du göra en simpel nyhetswebbsida åt mig?
Tar väl inte många minuter, bjuder på kaffe och bulle

Att bjuda på kaffe och bulle är ett gammalt skämt när det kommer till att köpa tjänster. Självklart får producent ersättning. "Inte många minuter" är också ett idiomatiskt uttryck, och är alltså inte bokstavligt... Men gud så roliga vi var!

Skrivet av moggen:

Tjena, jag tycker verkligen att du borde kika på https://www.fiverr.com/ där kan du få det du önskar för under hundrigen. Jag har själv köpt lite material till podden och tycker det är väldigt bra.

Grymt! Visste inte om denna sida, hittar säkerligen något bra här! Thanks!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

@Stag: Hej! Long time, no see. Om det inte är alldeles för brådskande kanske jag kan hjälpa till. Skicka PM. /WI


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Goddag! Länge sen nu. Bloggarnas nedfall skapar klyftor. Mer bloggar åt folket, säger jag!

Bråttom i sig är det inte, vi kan säkert lösa någe bra. Hör av mig i PM under morgondagen!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av Stag:

@Walter S.A. Iego: Goddag! Länge sen nu. Bloggarnas nedfall skapar klyftor. Mer bloggar åt folket, säger jag!

Bråttom i sig är det inte, vi kan säkert lösa någe bra. Hör av mig i PM under morgondagen!

Håller med

Hör av dig när du kan, så kan vi se hur vi kan lösa det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Morgondagen blev sen! Blev lite upptaget så har inte kunnat ta tag i det riktigt, men jag återkommer!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar