Se elva minuter gameplay från Biomutant

Robot
Se elva minuter gameplay från Biomutant

Du kan välja vilken päls du ska ha, och färgsätta den likt en amerikansk tant med papiljotter. Bara en sån sak.

#biomutant, #experiment-101, #gameplay


Medlem

Är det Lars Wingefors kärlek till serietidningar som man ser inslag av i spelet? Det verkar intressant faktiskt, men det är något som oroar mig. Men kan inte riktigt sätta fingret på det.

Medlem

Känns lite spretigt? Kan ju vara en bra grej ifs, att det inte är formgjutet... Men samtidigt vet jag inte om jag ser något individuellt element i det som jag förtjusas av.

Aja positivt inställd tillsvidare iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tycker detta ser mysigt ut. Ska bli kul att följa

Medlem

VÄLDIGT sugen på detta! Ser både mysigt o kul ut

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Känns lite spretigt? Kan ju vara en bra grej ifs, att det inte är formgjutet... Men samtidigt vet jag inte om jag ser något individuellt element i det som jag förtjusas av.

Aja positivt inställd tillsvidare iaf.

Jag tycker att det känns tomt? Finna färger och miljöer men inget verkar hända? Sedan en berättarröst som försöker få det att verka mer actionfyllt än vad det egentligen är? NieR lyckades med detta pga musiken och storyn satte stämningen väldigt mycket. Man märker att de har kollat på det spelet. Jag kommer att följa Biomutant och se var det landar.

Medlem

Tycker det ser grymt ut men störde mig redan efter den här korta filmen på berättarrösten som kommenterar ungefär 10 gånger så mycket som den borde

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag tycker att det känns tomt? Finna färger och miljöer men inget verkar hända?

Nä precis tror vi försöker formulera samma känsla... Många olika olika inslag som är / kan vara intressanta men utan att det känns motiverat varför dom inslagen hör hemma i samma spel eller bakat ordentligt för att representera en konsis värld och känsla.

Men det kommer säkert, det där... Snyggt är det och idéer verkar dom ha.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar