Quiz – Chris Roberts och hans Star Citizen

Robot
Gnällkuk

2/10, nytt rekord tror jag. visar väl också hur enormt ointresserad jag är av både honom och spelet


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

10/10. En riktig Chris Roberts stalker

Medlem

Haha! Det absolut bästa med det här! Är: Quiz Roberts!
Så jäkla roligt. Nu blev fredagen ännu lite bättre!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

10/10. En riktig Chris Roberts stalker

Samma här! Sjukt pepp för 3.0.

Medlem

10/10.

Sweet, något annat än full pott hade varit skämskudde. Chris Roberts ftw!

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Samma här! Sjukt pepp för 3.0.

Ja det ska bli riktigt skoj. Under dessa år av utveckling så har man lyckats uppgradera till en Aquila, som verkar vara den högsta man kan uppgradera till just nu. Och den blir äntligen flight ready i och med 3.0 Ska bli intressant att se vad de har för nyheter att presentera ikväll.

Medlem

8/10


signatur

Meep!

Medlem

9/10. Fick fel på staden.

9/10 Kan inte fatta priset på det där skeppet.

Medlem
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:

9/10 Kan inte fatta priset på det där skeppet.

Det är en samling av alla skepp som fanns 2014, samt några som presenterades 2015. Men det är ändå en galen summa. Gissar på att det mest bara är guilds som går samman och köper det paketet, och möjligen någon som brinner för SC.

Medlem

7/10 tack vare visst kunnande och en del smarta gissningar (Richard Dean Anderson kändes för okänd för att va röstskådis Och Daisy Ridley för het).

Eller egentligen 6/10 men jag kunde första frågan men tänkte fel/var ouppmärksam och trodde att alternativen var i kronor, inte i dollar. 1,56 miljarder kronor var vad jag tänkte att jag svarade, men svarsalternativet jag valde var ju 1,56 miljarder dollar. Vilket jag egentligen visste var fel.

Att de lagt så mycket som 156 miljoner dollar (en bra bit över en miljard) på detta spel är fascinerande. Man undrar ju som oinsatt vad det är som kostar.

Att deluxe-paketet med alla rymdskepp kostade 18 000 dollar lät helt knasigt förresten! Jag kunde inte tänka mig att nåt annat än 995 dollar var rätt svar.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det är en samling av alla skepp som fanns 2014, samt några som presenterades 2015. Men det är ändå en galen summa. Gissar på att det mest bara är guilds som går samman och köper det paketet, och möjligen någon som brinner för SC.

Japp.

GALET!

Medlem
Skrivet av Theade:

Haha! Det absolut bästa med det här! Är: Quiz Roberts!
Så jäkla roligt. Nu blev fredagen ännu lite bättre!

Även känt som "The Chris Quiz"

Medlem
Skrivet av Banjo:

7/10 tack vare visst kunnande och en del smarta gissningar (Richard Dean Anderson kändes för okänd för att va röstskådis Och Daisy Ridley för het).

"för okänd" Nä nu jävlar. //Star Gate SG-1 och MacGyver fan

Medlem

8/10, det är jag nöjd med.

1
Skriv svar