Just utannonserat – Warhammer: Vermintide 2

Robot
Just utannonserat – Warhammer: Vermintide 2

Den svenska skadedjursutrotaren får en fortsättning på flera plattformar.

#fatshark, #warhammer-vermintide-2


Medlem

Fan vad nice, lirade vermintide en hel del tidigare med polare, riktigt skoj.

Dock, kan tillägga att deras Vermintide för VR är ett skämt, riktigt crap. Men men....

Medlem

Fanns det möjligheten att spela själv i originalet? Vad tror vi annars om chansen till singleplayer i tvåan?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Hade det inte varit roligt att köra på någon av de andra raserna i end times och kalla det Warhammer: End Times 2? Hade varit kul att byta ut skavens mot orcs, chaos eller undead.

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Fanns det möjligheten att spela själv i originalet? Vad tror vi annars om chansen till singleplayer i tvåan?

Du kan i princip lira igenom allt själv med bottar.

Vi får väl se. I den här typen av spel ser jag hellre att de satsar allt på Multiplayer än att de ska lägga tid på att försöka peta in en singleplayer campaign.

Medlem

Är man sugen på ettan så får man det tillsammans med DLC för 4 EUR i ett humble bundle just nu.

Medlem
Skrivet av grenadecx:

Du kan i princip lira igenom allt själv med bottar.

Vi får väl se. I den här typen av spel ser jag hellre att de satsar allt på Multiplayer än att de ska lägga tid på att försöka peta in en singleplayer campaign.

Aha, tackar, då ska jag kanske ge ettan ett försök ändå:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Aha, tackar, då ska jag kanske ge ettan ett försök ändå:)

Du kan lira det själv... men spelet är gjort rakt igenom för co-op. Skulle säga att det till och med är bättre att joina nån random match online än att köra själv.

Medlem

Alltså, har spelat ettan med polare sedan det släpptes.. Det känns fortfarande som att spelet inte är färdigt än. Om det är att det är för lite content eller för få banor (man ledsnar ganska snabbt på de som finns) kan jag inte sätta fingret på, men jag blev både glad och lite less över att de redan ska släppa tvåan.

Men som sagt, allt med co-op är nom nom och uppskattas!

Medlem

@beersgarden: Skit i spelet om du planerar att spela själv, AI´n är så otroligt värdelös så dina teammates står och stirrar i väggen när en "special-råtta" håller ner dig tills du dör. Ospelbart, sad but true


signatur

Game long and prosper

Medlem

@neohasse: Det är så Fatshark jobbar. Släpp ett spel, täta de värsta buggarna, lämna spelet halvfärdigt, gå vidare till nästa och släpp all support. *host*War of the Roses - Kingslayer*host*War of the Vikings*host*

Medlem

@Makkapakka:

Tycker att Vermintide har fungerat bra länge jag, lite svårt att spela i 500 timmar annars

Medlem

@Halvars90: Du missade "täta de värsta buggarna" i mitt inlägg, eller hur?

Medlem

@Makkapakka:

Spelet är långt ifrån halvfärdigt iaf på PC, kanske finns ett par buggar men inget jag direct kan komma på just nu.

1
Skriv svar