Ladda ner Mirage: Arcane Warfare gratis idag – behåll det för alltid

Robot
Ladda ner Mirage: Arcane Warfare gratis idag – behåll det för alltid

Chivalry-skaparna vill skaka liv i sitt färgglada onlinespel.

#chivalry, #mirage-arcane-warfare


Medlem

Joink! gratis är gott, men depressionen över för många spel i steam katalogen fortsätter.


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Tror att ofta tecknar utgivarna avtal när det kommer nåt lovande och sedan är de bundna tills avtalet går ut oavsett om skyddet blir knäckt eller ej. Därför ser man spel levereras med relativt verkslösa skydd ett tag efter att de blivit 'avväpnade'.

Verkar som du skrivit i fel tråd;).

OT:
Första gången jag såg en stream från spelet så var det inte lika intressant som deras tidigare spel och jag är inte förvånad över att spelet inte sålt så bra som de hoppats på.

Medlem

Tack för tips!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent

Spelade några matcher nyss och tycker ju helt klart att det är tillräckligt intressant och underhållande för att man ska plocka hem nu när det är gratis. Samtidigt kanske det inte riktigt vidareutvecklar Chivalry-formulan så mycket, och det är på sätt och vis förståeligt att det gick som det gick. Men som sagt baserats på några korta matcher bara.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Svårt att få uppmärksamhet för ett multiplayerspel nu på Steam när PUBG tar allas tid. Från de som inte kör DOTA2 eller CSGO sen tidigare då alltså.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Verkar som du skrivit i fel tråd;).

OT:
Första gången jag såg en stream från spelet så var det inte lika intressant som deras tidigare spel och jag är inte förvånad över att spelet inte sålt så bra som de hoppats på.

Ja där blev det helt fel hehe.

Medlem

Spelet är helt ok, det är ganska taktiskt och har en lite högre inlärningströskel men man bör kunna hitta en klass som känns hyfsat naturlig. Ovanlig men cool design i övrigt.

Medlem

Vet inte hur pålitlig Steam Charts är men det verkar som Mirage verkligen kämpar med antalet spelare:
http://steamcharts.com/search/?q=mirage

Medlem
Skrivet av Raid25:

Vet inte hur pålitlig Steam Charts är men det verkar som Mirage verkligen kämpar med antalet spelare:
http://steamcharts.com/search/?q=mirage

Tror du? +13744.18%
Det har gått från 0 till nästan 12000 spelare över en natt hehe.

1
Skriv svar