Här är framtidsplanerna för Cliff Bleszinskis Lawbreakers

Robot
Här är framtidsplanerna för Cliff Bleszinskis Lawbreakers

Färsk roadmap presenterar nya kartor, spellägen och än så länge hemlig klass.

#cliff-bleszinski, #lawbreakers


Inaktiv

Lite tragiskt när ett utvecklarteam kämpat för att få ihop ett spel och sen så spelar ingen spelet.

Själv tyckte jag spelet var väldigt intetsägande och trist. Fanns inget som intresserade mig. Inga roliga vapen och det fanns ingen tyngd i dem heller. Time to kill var alldeles för låg med tanke på hur vapnen var designade och grafiken var otroligt matt och tråkig också.

147 spelare inloggade just nu enligt Steamcharts.
Inte ens hälften så många som det "döda" Quake Live...

Medlem

Vill inte minnas några Tutorials i typ Overwatch eller TF2 direkt? Jag tyckte väl man fattade relativt fort. Snabbare än mycket annat populärt...

Tror det är lätt att gräva ner sig i vad det var som gick fel på så vis.

Jag känner 'Pecman's kommentar "ganska intetsägande" skulle kunna räcka. Speciellt i den iallafall relativt hårda konkurrensen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

För många spel inom den genren. Tror att folk bara orkar fokusera sig på ett spel.

Gnällkuk

Själv tycker jag spelet var väldigt kul. Haft roligt varje gång jag spelat det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag tycker spelet är sjukt kul och älskar blitzball! . Dock hoppas jag på lite mer kartor och karaktärer i framtiden ^^

Medlem

Jag spelade betan och förstår varför spelet inte har fler spelare då det är på tok för snabbt på små banor för att kunna vara taktiskt njutbart. Rösterna på karaktärerna och deras ''barnsliga'' kommentarer var ett stort minus till spelet och musiken i spelet likaså. Spelet kändes enligt mig lite som en speedad blandning av TF2 och COD med en korkad framtids vision som inte tilltalade mig för fem öre.

Avstängd

Spelet har potential, men vill se större banor dvs fler spelare och betydligt längre rundor, korta matcher är sååå tråkigt

1
Skriv svar