Skriv av dig!
Haha, dr00l... är/var du med i PL? Trodde bara det var hungarians och ryssar Har PL lämnat helt och hållet nu eller? Ser typ inga röda i fountain längre så det blir dåligt med fighter
Vad gör du i fountain din carebear?
det är sakht som gäller nu
Jo tack jag vet, men vi får ju ingen information i blade så alla sitter och rullar tummarna och roamar upp i cloud ring... jävligt bra... not?
Bara att roama mer till Delve !. Säg det till Proxay !
"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!
Har kört lite suicideganks på freighters och missionrunners de senaste dagarna. Har gått väldigt bra. Bland annat knep vi en Providence med 16 courier contracts, totalt värde runt 15b. Tyvärr droppade bara runt 4b men vi gick med vinst i alla fall.
Övriga fina drops av divers Raven Navy Issues och Golems är;
Hakim's Modified X-Large Shield Booster
Pithum A-Type Medium Shield Booster
Gist C-Type X-Large Shield Booster
Alla värda mellan 900m till 1,2b. Förutom dessa godbitar ett antal Caldari Navy Cruise Launchers, Caldari Navy BCUs, Caldari Navy Invuls, Dread Gurista Invuls, Caldari Navy SBAs mm.
"Isken rullar in som de ska, det går bra nu." - Modifierat Petter-citat.
jaha.. så kom man hem ifrån jobbet. redo får lite pang pang och fick höra goons är döda :/ cp'na klara fan inte av att betala sin räkning ;_; aja. flyttar al mitt shit till empire, höll på spy när jag lyssna på deras victory speah och dom svarade att vi troligen skulle hoppa nc, så fort delve är säkert.
förbannade carebear blob :/
jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.
Jag hoppas Goons slår ner sina bopålar någon annanstans i 0.0 och inte i NPC-space. EVE skulle inte vara det samma utan dem.
Som Kartton skrev när Dominion släpptes:
"Just sit back, panic, and watch us miss-click something important and lose all of our space somehow."
... så "Karma is a bitch" och hela den biten, men man undrar ju vad som händer här näst.
det finns nog space dom kan ta.
Jag räknar dock ner till när herr molle kommer och startar en ny holder alliance som heter nått i still med band of brothers 2.0 och förklarar för de andra corpsen att dom gör så för att spara pengar
*jag hoppas alltså att dom gör det, ligger 4 dreads och 2b cash i potten XD* nån som vill vara med?;)
men man undrar ju vad som händer här näst.
Ja nu vet vi vad som hände härnäst. Kartton är extremt rik och Goons is no more... Två ganska intressanta veckor i Eve och nu kommer det bli än mer intressant.
I heard Fountain is nice this time of the year, come visit us. Panda4life
Ja nu vet vi vad som hände härnäst. Kartton är extremt rik och Goons is no more... Två ganska intressanta veckor i Eve och nu kommer det bli än mer intressant.
Intressant ?.. Mina närmsta veckor kommer bestå av att skjuta ner en jävla massa posar
"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!
Intressant ?.. Mina närmsta veckor kommer bestå av att skjuta ner en jävla massa posar
Det är man ju dock medveten om att man kommer få göra om man hoppar på tåget med allianser som håller space så från mig får du ingen sympati...
Stationspinning round round round round
http://cdn0.knowyourmeme.com/i/000/041/692/original/Youspinme...
You spinn me right round...
http://www.youtube.com/watch?v=Wt4IMpYiaJ4
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Panda Team har åter igen öppnat rekryteringen till vår huvudcorp Gk Inc. Om du söker blobbfri PvP utan en lista av "allierade" lika lång som E4an och utan CTAn och kampanjer månader i ända är vi Corpen för dig. Självklart finns det lite krav på dig som vill vara med och leka också men mer om det finns att finna här.
Lite mer info om vår corps historia finns här.
Och en länk till killboard är väl mer eller mindre obligatoriskt i en sån här post.
Hoppa in i kanalen gkpowa in game om du är intresserad. (Efter att ha läst vår post på SHC såklart.
Låter ju fan sjukt roligt, så less på alla stor krig nu -_- fick nyss veta A- ska norr också nu, kändes ju lagomt roligt efter ha suttit och skjutit Ihubs och stationer i 2 månader.
/ såg just den där GK lite saken ocskå, verkar ju jävligt nice med inga roles och aktivetets krav :> sommaren närmar sig ju så det låter ju kanoners
Pandorna är fina, spelade lite både med och mot er i Fountain.
Vad jag har hört så har ni stora framgångar med att göra alla IT-carebears ledsna i bältena. ^^
Lycka till Nelzon.
Hur går det för PL nuförtiden? mer döda mindre bullshittande nu efter oshit är borta eller?:> såg han shadoo var tillbaka och skriver rätt ofta på sch igen.
låter ju som ni har det rätt trevligt.
Måste säga jag blev lite paff för jag var säkra på de skulle bli en total emodown och dispand eller nått i den stilen.
Hur går det för PL nuförtiden? mer döda mindre bullshittande nu efter oshit är borta eller?:> såg han shadoo var tillbaka och skriver rätt ofta på sch igen.
låter ju som ni har det rätt trevligt.
Måste säga jag blev lite paff för jag var säkra på de skulle bli en total emodown och dispand eller nått i den stilen.
Det går bra, tackar som frågar. Efter viss omstrukturering är det mer aktivitet än på lääänge och det verkar hålla i sig så all is good antar jag. Själv har jag dock pausat i ett par månader och spelar lite WoW med ett gäng kompisar. :$ Skills tränas dock så det står härliga till.
http://www.eveonline.com/tyrannis/ <-- då var den nya featuresidan uppe då, eve gate är det som intresserar mig mest i varje fall.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Satan va dött det blivit här på sistone då! Har alla våra evespelare blivit bittra veteraner nu för tiden?
Ban '10's. Nej vänta, fel bitterforum!
Jaha! Jag flyger för Dead Terrorists, har gjort det sen i februari. Det har varit kul, bra pew. Jag tycker väl inte att flytten till söder var det bästa beslutet eftersom vi hade det jäkligt bra i CR. Jag är bara en grunt, men jag har inte direkt saknat pos wars...
Sen ska jag skaffa en dread till min alt. Det är väl det