EVE - vad heter du?

Medlem

hmm


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Medlem

Ichio, swashbuckling piratey! YARR!

Fast har en paus från allt spelande just nu. Så nu hade ni tur.

Inaktiv
Medlem

Xair Xenet; galet noob.


signatur

Niet.

Medlem

Heter som här i forumet och är jävligt färsk i spelt, började i förr går och jag tror jag har blivt kär i spelet

Medlem
Medlem

Xhristophe


signatur

tjenare!

Medlem

NookiEPoring - 2M SP
Håller till i Isikesu för tillfället.

Medlem

Gregah - cirka 250k sp
gubben är dock 2 år gammal (Körde trial för 2 år sen, aktiverade fel account när jag aktiverade så jag måste dras med en noobgubbe nu )


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Det kan trots det vara värt att göra en ny om dina attributer är dåliga... Jag gjorde samma misstag som dig, men jag mailade supporten och de avaktiverade kontot och gav mig pengarna tillbaka så jag kunde aktivera rätt konto.

Medlem

Romulaen - drygt 1,5m sp.

Edit: ändrade spn.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Närmar mig sakta men säkert 3m SP Bara 400k kvar

Medlem

dr00l : har spelat 11 dagar nu, orkade inte bry mig, kan satsa på mining nu ändå så


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Själv skaffade jag fel attributes i början men det funkade iaf. Började som lite miner.. Skaffade pengar så jag kunde köpa bättre skepp och nu glider jag runt och pangar på för fullt

Medlem

dr00l, asså jag vill osså lira eve Har fan inte fått tillfälle att spela detta härliga spel...

Jsg skulle vilja joina ett svenskt corp, ett nice corp... kanske samma som Iceman e med i


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Det är bara att sätta igång det(?).

Medlem

jag vill va med i W-I-N, plzzzzz


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

och jag vill ha 1000 miljarder. Kan inte få allt
iofs.. har man cash nog så kan man ju köpa pengarna online..

Medlem

Laxen : JuBa Corp skulle säkert vara glad över en till medlem, och vi har en svensk kanal där det som oftast är 2-5 mer medlemmar (exklusive en själv), bara att skriva ett mail till illm så kan han vägleda dig


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

aww men ja vill ju va med iceman :/

Och NookeE du kan bara gå och dra något gammalt över dig


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Tror ingen vill ha dig i sitt corp. Laxen. :< Inte med din attityd i alla fall.

Medlem

Förlåt :'(

mitt marsvin dog igår... därför var jag lite bitter.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Aww..

Fan.. 0.0 är grymt kul
Jaga rats i morse innan jobbet.. Glömde dock byta vapen.. Satt och pangade med 350mm hybrids på en cyclone.. Den fick upp shielden efter varje träff.. Åkte in i station, böt till cruise missiles och pang den va död

Medlem

Raven DeBlade, 55M Skill points, Bladerunners

Qth
Medlem

Qorgoth, 250k skillpoints
Vorqoth, 15k skillpoints

8)

Inaktiv

Wardani, ~38mil SP, The Black Rabbits

Testpilot

Hmm , samma namn i spelet som här ... 45M skillpoints - Phantom Squad

Medlem

Tobias Sjodin, 8,4mil SP, Ore Mongers [SMASH Alliance]

Styr nu även:

Samirol, 19 mil SP, Ore Mongers [SMASH Alliance]


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Inaktiv

Stella Centauri, en hel bunt med skillpoints, med i det helsvenska pvp-corpet Spontaneous Defenestration (det enda riktiga W1N)

123
Skriv svar