Måndagsmys – upplev senaste Uncharted utan att spela det

Robot
Måndagsmys – upplev senaste Uncharted utan att spela det
Medlem

Nice! Kollade igenom de första uncharteredspelen på detta sätt
Trevligt, när intresset för konsolspel inte finns ^^

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Dagens generation av så kallade "gamers"...

KoP
Medlem

Bortser man ifrån alla och många cutscenes så är Uncharted Lost Legacy faktiskt bra.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Dagens generation av så kallade "gamers"...

Uncharted-spelen har ju länge varit bra handling, värdelöst gameplay, varför upplevelser som denna lockar mer och mer. Tror att "dagens generation av så kallade gamers" hellre spelar någonting som faktiskt är roligt snarare än utfyllnad.

Medlem

1-2-3 DMCA kommer ske?

Skämt åsido, jag som inte spelat Uncharted spelen än ( dom ligger i min låda här, brevid alla andra spel jag har i backlogg ) missar man inte mycket om man bara ser cut-scenes? Blir det inte rörigt med olika miljöer etc?

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

1-2-3 DMCA kommer ske?

Skämt åsido, jag som inte spelat Uncharted spelen än ( dom ligger i min låda här, brevid alla andra spel jag har i backlogg ) missar man inte mycket om man bara ser cut-scenes? Blir det inte rörigt med olika miljöer etc?

Det är inte endast cutscenes i videon ovan, utan de har även med nödvändig gameplay

Processor: Intel Core i7 9700K @ 5.0 GHZ, Processorkylare: Corsair Hydro H100i PRO RGB
Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 3080 GAMING OC 10G 2.0
Arbetsminne: 32 GB HyperX Fury Black DDR4 3200mhz 2x16
Högtalare: Samsung HW-Q86R + SWA-9000S.
Hörlurar: Apple Airpods Max och Airpods Pro

Medlem

@marsson90: Aha! Tack, ville inte kika på videon för spoilers!

Nämen!

Medlem

Haha aldrig fattat det här med streamers förutom vid turneringar. Ännu mindre detta.

1
Skriv svar