Söker spelare som vill spela/bli min Youtube-kompanjon

Medlem
Söker spelare som vill spela/bli min Youtube-kompanjon

Hej! Jag kallas Rickeboy och har en YouTube-kanal där jag laddar upp gaming-videor. Sedan augusti 2017 så har jag paus från YouTube, men jag har planer på att komma tillbaka och börja ladda upp videor igen. Nu söker jag en pålitlig kille i åldern 15-18 år som har en YouTube-kanal och tycker om att göra YouTube-videor och som har tid att spela in videor, utan att det går ut över ditt skolarbete. Du får gå med i min YouTube-kanal, som efteråt kommer att byta namn till "Rickeboy & (ditt YouTube-namn)" om du lovar att du också kommer att ha en "Singleplayer-serie". Du (killen) ska också hemskt gärna tycka om att spela Minecraft, för jag funderar på att starta upp en Minecraft Let's Play tillsammans med dig. Planen ser ut som följande: 3 videor/vecka varav en gemensam (varannan vecka spelar jag in och varannan vecka spelar du in och sedan två singleplayer-serier (varsin). Du måste prata i videorna, både i våra gemensamma och i dina singleplayer-videor. Inspelning på kvällen (måndag-torsdag någon gång mellan 19.00-21.00 (svensk tid) för våra gemensamma videor). Är du intreserad? Uppfyller du kraven? Skicka då ett svar i den här tråden! Tack!

Medlem

Helt fel ålder för mig men jag är intresserad annars om det fungerar med någon som är äldre än 18 bast.

Medlem
Steam

@Banjo: Hej, säkert går det att fixa fast du är äldre än 18 år. Kolla upp min YouTube-kanal och ta kontakt med mig på Steam, så kan vi prata mera (jag heter Rickeboy på Steam).

1
Skriv svar