Han Solo-filmen får ett namn...

Skägg.
10 Chambers
Han Solo-filmen får ett namn...

... det direkt fantasilösa Solo: A Star Wars Story. Jag är smått skeptiskt, samtidigt som Rogue One visade sig vara bättre än Force Awakens. Samtidigt nojar man för att Episode VIII ska vara skit. Star Wars-nördande innebär så mycket grubblerier numera!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

... det direkt fantasilösa Solo: A Star Wars Story. Jag är smått skeptiskt, samtidigt som Rogue One visade sig vara bättre än Force Awakens. Samtidigt nojar man för att Episode VIII ska vara skit. Star Wars-nördande innebär så mycket grubblerier numera!

Jag har inte höga förhoppningar på Solo i och med regissörbytet. Känns som att allt kommer bli en röra.

Episode VIII tror dock kommer bli bättre än VII, har höga föhoppningar om den. Imax biljetter bokade. får åka 17mil för att se den men det känns värt

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

... det direkt fantasilösa Solo: A Star Wars Story. Jag är smått skeptiskt, samtidigt som Rogue One visade sig vara bättre än Force Awakens. Samtidigt nojar man för att Episode VIII ska vara skit. Star Wars-nördande innebär så mycket grubblerier numera!

VA? Tyckte du Rogue One var bättre än Force Awakens?
Det trodde jag inte, men älskar att vi alla har olika åsikter.
Jag hatade inte Rogue One men hade hoppats på mer

Kan säga att man är grymt nojig för att The Last Jedi samt Episode XI ska bli en ren katastrof.


signatur
Skägg.
10 Chambers

Haha, ja. Force Awakens var inte dålig men där hade jag verkligen hoppats på mer.


signatur
Medlem

Måste säga att dom nya star wars filmerna är fan skittråkiga och glömmer bort jag sett dom. Enda bra scenen är när darth vader manglar folk ouff, och en stormtrooper med känslor.

Medlem

Känns som de gör Star Wars bara för att nu för tiden. Ingen av filmerna har haft hjärta eller varit ens i närheten av känslan av äventyr. Föredrar nästan Episode I,II och III över de nya, och då är det illa.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Haha, ja. Force Awakens var inte dålig men där hade jag verkligen hoppats på mer.

Sant, det håller jag med om.


signatur
Medlem

Väntar tills man får se Darth Vader i en egen film. Då kan vi snacka *drool*

Avstängd
Skrivet av Shuriko:

Väntar tills man får se Darth Vader i en egen film. Då kan vi snacka *drool*

Nu finns det ju faktiskt hela 3 filmer om honom, från att han var barn tills att han blir Darth Vader..

Jag tyckte Rogue One var hyffsad, kanske mest för att flera scener påminde mig om Jedi Knight.. Force Awakens var skräp.

Medlem

Jag är positivt överraskad av de två nyaste filmerna, i synnerhet "Rogue One". "Force Awakens" kändes som lite för mycket återanvändning av bekanta element. Fast efter att Lucas sänkte Star Wars med sin prequel-trilogi så är ju nästintill vad som helst bättre. Utgångsläget är i alla fall gott.

Medlem
Skrivet av Krkan:

Jag har inte höga förhoppningar på Solo i och med regissörbytet. Känns som att allt kommer bli en röra.

Episode VIII tror dock kommer bli bättre än VII, har höga föhoppningar om den. Imax biljetter bokade. får åka 17mil för att se den men det känns värt

Fast Ron Howard har gjort rätt många toppen filmer.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Fast Ron Howard har gjort rätt många toppen filmer.

"Har", hans senaste alster tycker jag varit rätt dåliga.

Medlem
Skrivet av Harmond:

Nu finns det ju faktiskt hela 3 filmer om honom, från att han var barn tills att han blir Darth Vader..

Jag tyckte Rogue One var hyffsad, kanske mest för att flera scener påminde mig om Jedi Knight.. Force Awakens var skräp.

Men det finns så mycket han varit med om som Darth Vader, han byggde upp ett namn runt "Darth".

Jag tror ändå att det skulle vara en kanon idé att faktiskt ge "Darth Vader" en film.

Medlem

@Krkan: smaksak men jag tycker att rush som kom ut 2013 var väldigt bra och även Nixon och inferno.

Avstängd

Håller med TS, namnet är riktigt fantasilöst och kasst, och ja, Rogue One var 100 ggr bättre än Force Awakens som var riktigt, riktigt usel.

Medlem
Skrivet av Thorne:

Jag är positivt överraskad av de två nyaste filmerna, i synnerhet "Rogue One". "Force Awakens" kändes som lite för mycket återanvändning av bekanta element. Fast efter att Lucas sänkte Star Wars med sin prequel-trilogi så är ju nästintill vad som helst bättre. Utgångsläget är i alla fall gott.

Force Awakens var väl att klassa som en reboot av Star Wars. I princip smällde de ihop de tre originalfilmerna till en. Därför så mycket är lika i storyn. Det är först nu som de kan börja breda ut sig med nya element när de har en helt ny cast att jobba med.

Rouge One gillade jag, mycket för att den knöt ihop trådar från gamla originalfilmerna. Samt att den var avslutande och inte en ny tråd,

1
Skriv svar