Star Wars: Battlefront 2-kampanjen är mellan 5-7 timmar

Avstängd

Jag tycker det är inga nackdelar alls med ett 5-7 timmar långt. SÅ LÄNGE det är multiplayer som finns och har störst fokus.

Vill inte bli påminn om The Order 1886.

Medlem

Ironiskt nog så kunde man varva BOTW under 10 timmar om man bara rushade igenom allt.

Skrivet av Rh3nium:

@Dominus: jag vet det, kanske dags att de börjar lära sig? Men, som jag nu lärde mig är single player delen uppenbarligen inte DICE den här gången. Nåväl.

Lära sig vad? Att fokus ligger på det man uttalat sig lägga fokus på? Revolutionerade.. Varför har inte dessa spel MP? Lika relevant fråga med exakt samma svar. För fokus ligger på SP..

SW:BF serien har alltid haft fokus på MP. Även de gamla BF spelen hade fokus på MP där deras SP egentligen bara var conquest fast med botar. I detta fallet klagar folk bara för att klaga.

Skrivet av kjell_leo:

@Walter S.A. Iego: Fast hellre en lång kampanj som är bra än en kort kampanj som är bra. Kort är inte en synonym till bra.

Det är iof. inte en lång kampanj heller. Framförallt "Open world" spel som till 80% består av sidoquest utan någon som helst orsak.

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

@Dominus: jag vet det, kanske dags att de börjar lära sig? Men, som jag nu lärde mig är single player delen uppenbarligen inte DICE den här gången. Nåväl.

Varför då?
Är det lika viktigt att Nintendo slänger in multiplayer av toppklass i Breath of the Wild eller Mario Odyssey?

12
Skriv svar