Medlem
Gaming headset

Hallou. Har ni några tips på bra gaming headsets? Vet att det säkert är bättre att köpa endast lurar och separat mic men det orkar jag inte med Hade väl tänk mig något runt 1000 lappen eller billigare om det finns något bra budget alternativ

Medlem

Köpte mina Hyper X Cloud 2 nyligen och är nöjd. Det har också rätt så bra betyg rent generellt. Mina gick på 750~ på Elgiganten, tror jag. Hörs mycket bättre/väldigt klart via voice-chat och liknande jämfört med innan enligt folk jag pratar med.

Finns antagligen bättre, men för det priset jag betalade så är dem klart godkända.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Köpte mina Hyper X Cloud 2 nyligen och är nöjd. Det har också rätt så bra betyg rent generellt. Mina gick på 750~ på Elgiganten, tror jag. Hörs mycket bättre/väldigt klart via voice-chat och liknande jämfört med innan enligt folk jag pratar med.

Finns antagligen bättre, men för det priset jag betalade så är dem klart godkända.

Jag kan också rekommendera Cloud 2 då jag använt den tidigare men själv sitter jag med ett Cloud Core just nu och är minst lika nöjd! Kostar 250 spänn mindre.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar