Battlegrounds förtjänar inte att bli "Årets spel", tycker... Battlegrounds-skaparen

Avstängd

Nu har jag inte spelat Zelda för äger inget Nintendo, inte Horizon heller även fast jag äger ett PS4. Bästa jag spelat hittills är i alla fall nya Assassins Creed, så otroligt stort och välgjort. Roliga sidoquests med vilket det inte ofta har varit i andra AC.

Man kanske skulle ta och testa Horizon Zero Dawn.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Zelda och Persona 5 förtjänar definitivt att bli GOTYs båda två. Super Mario Odyssey har vi precis spelat igenom här hemma men blev faktiskt lite besvikna. Ett bra spel, helt klart, men fastnar inte alls på samma sätt med det.

Horizon och PUBG har jag inte spelat, men de verkar ju onekligen ha sin charm båda två.

Medlem

Ja han har ju inte fel :S.

Medlem
Skrivet av Lowlife:

Zelda och Persona 5 förtjänar definitivt att bli GOTYs båda två. Super Mario Odyssey har vi precis spelat igenom här hemma men blev faktiskt lite besvikna. Ett bra spel, helt klart, men fastnar inte alls på samma sätt med det.

Horizon och PUBG har jag inte spelat, men de verkar ju onekligen ha sin charm båda två.

För min del ligger Zelda högt, blev precis som dig lite besviken på Super Mario. Det var precis vad jag förväntade mig men inget mer, de överaskade mig inte en sekund, tyckte faktiskt att det blev rätt tråkigt efter ett tag. Då hade jag mycket roligare när jag spelade Hat in Time.
Horizon rekommenderar jag, faktiskt riktigt bra, även om storyn är lite... ointressant. Annars är Hellblade helt klart en utmanare för game of the year.

Medlem

Frågan är väl om man ska klassa early access som färdiga spel eller inte.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag håller med honom. Det finns bättre spel. Faktiskt väldigt många.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

12
Skriv svar