Bota loot box-abstinensen med Box Looter 2018!

Robot
Bota loot box-abstinensen med Box Looter 2018!

Ropen skalla, mikrotransaktioner åt alla!

#loot-box, #star-wars-battlefront-2


Medlem

wiiii lootmania

Medlem

bästa ever blir köp direkt kan inte vänta till att få först köpa ett spel och sedan betala för att få slippa spela spelet kan inte bli bättre, och bästa av allt det blir inte orättvist för någon som öppnar plånboken ^^ Tur dom inte tog med skins i loot lådorna så vi slipper sånt, vi vill juh ha något som kan ge oss övertag när vi betalar, inte något annat skit, sen så tycker jag att dom skulle kunna ta att göra om spelet lite så det tar extra lång tid att farma loot lådor utan att öppna plånkan också så vi får extra mycket grind.

Medlem

Är sjukt nyfiken på vad lådorna innehåller. Typ nintendo powergloves för att snabbare öppna mer lådor?

Redaktör

@robbis: jag är säker på att de innehåller något som är "life changing".


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

@robbis: jag är säker på att de innehåller något som är "life changing".

Haha gjorde min kväll, Tomas

Releasehästryttare

Vill till lägga att Achievement Clicker släpps om en timma på steam om man vill slösa mer av sitt liv.

http://store.steampowered.com/app/743640/Achievement_Clicker/

Kanske är ett alternativ till det swarm clicker som fz rekommenderade för några veckor sen (Kappa)

Medlem

@Tomas Helenius:

Korrekt, var ju bara tvungen att testa och mycket riktigt innehåller kuberna (i extremt sällsynta fall) en bild på en man med en vision som lär förändra ditt liv för all framtid. Det kostade förvisso en hel del att få fram den här informationen skall sägas, jag märkte att mitt konto hade ca 3200 kr mindre än vad det hade ett par timmar innan jag började öppna lådor med hjälp av de fantastiska mikrotransaktionerna. Men i slutändan var det helt klart värt det och kan nu dela med mig av den här fantastiska och livsavgörande nyheten med er alla.

Nämligen att;

1
Skriv svar