Visa oss din spelkaraktär

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nilos:

Herre jesus Calle... hört om transmog? Kanske vore dags...

Haha, kallar min stil pyttipanna!


signatur
Medlem

Jag vill gifta mig med alla tre=)

Medlem

@Dromme: Brother from another mother! (Och visst är det därifrån - en av de första bra karaktärsskapare jag prövade, blev ett rejält asgarv när "pose"-slidern drogs hela vägen till höger.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Mina två senaste från Fallout 4

Medlem

Gillar den här tråden.

Lineage 2.
Skapade denna Spellsinger (Elven mystic) år 2003.
Hon är spelbar än idag, så det är en 14 år gammal gubbe.

Edit:
Hmm, känner mig gammal nu.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Hoshi från EVE Online.
Karaktären skapades 2004 men såg lite annorlunda ut på den tiden (de har gjort om karaktärsporträttsystemet sedans dess).
Ingen klass då det inte finns några sådana i EVE men flyger mest capital ships med den piloten nuförtiden. Naglfar Dreadnough och Minokawa Force Auxiliary

Medlem

Min Dark Knight i Black Desert Online. Vill byta ut armorn men har inte råd riktigt än.

Medlem

@PeTTs0n: Japp! Hämta bilden direkt från social.bioware.com . Garvar fortfarande till lite när jag ser den idag.

@Luciphear: Lite lik Milla Jovovich.

Medlem
Skrivet av Dromme:

@Luciphear: Lite lik Milla Jovovich.

Helt klart.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

@erikcedervall: Det går ju numera att logga in och spela karaktörer under lvl 20 utan sub. Du kan se dina högre karaktärer med.

Medlem

Iris Ninha

Ett liten episod ur Iris liv:
https://www.fz.se/forum/trad/428271-flykten-fran-fort-kastav-...
Som kanske belyser hur sjukt Skyrim var för dom som ville leva sig in i en karaktär - gå runt å titta funkade fantastiskt bra (om man hade tur och inte blev störd av vargar). Interagera med nånting - njaä

Medlem

Här är mitt köttmongo från wow, mainspec är tank egentligen men här är den arms speccad.

Medlem

Triamer - min Sylvari Necromancer i Guild Wars 2.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Förstår mig inte på fetischen vissa killar har:

Kvinnlig avatar med så lite kläder som möjligt. Hur kan man "leva sig in" i spelet med det är bortom mitt förstånd.

Medlem
Skrivet av storm72:

Förstår mig inte på fetischen vissa killar har:

Kvinnlig avatar med så lite kläder som möjligt. Hur kan man "leva sig in" i spelet med det är bortom mitt förstånd.

Är ingen skillnad mot en manlig karaktär med full utrustning i flesta spel. I WoW tex. har all gear efter 60 värsta discobelysning med rök och lysande färger, samt alla rider runt på neonfärgade monster.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Den char jag leker med just nu.

Medlem

@erikcedervall: Prova här: http://www.wowhead.com/wardrobe
Tror Wow Armory är pensionerat.

Medlem
Skrivet av storm72:

Förstår mig inte på fetischen vissa killar har:

Kvinnlig avatar med så lite kläder som möjligt. Hur kan man "leva sig in" i spelet med det är bortom mitt förstånd.

Äsch, man kan väl för guskelov spela digitala spel med vad man vill?

Det är väl ändå för nöjes och underhållnings skull man spelar?
Du kan se det som två flugor i en smäll.

Kan vara rätt skönt att kliva ur ut-kränkts-verkligheten år 2017 i Sverige och istället träda in ett land där kraftigt urringade E-kupor är accepterat och ger ett fantastiskt bra intryck.

Det är ju fullt chor med metoo idag, vilket förhoppningsvis bidrar positivt till att minska på de som antastar riktiga människor i olika branscher. Tänk om dessa antastare istället ventilerat sina ”begär” med att spela spel som Conan eller Skyrim istället... Digitala spel är sannolikt en betydelsefull ventil som gör att vi ser mindre våld och antasteri än för bara 30-50 år sedan. En liten premiss jag har.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

12
Skriv svar