Eidos som utgivare ett minne blott

Robot
Inaktiv
Eidos som utgivare ett minne blott

Sorgligt, en majoritet av mina klassiska favoritspel är utgivna av Eidos.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Frågan är vad som händer med Hitman nu!


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv
Skrivet av Hardboiled15:

Frågan är vad som händer med Hitman nu!

Medlem

go square enix, kanske om vi har tur kanske spel från square enix kommer ut snabbare om dom har en del av företaget i europa! För det brukar annars kommer typ 1 år i europa efter det släppts i japan..

Medlem

Om det bara är namn som ändras hit och dit gör det ingen skillnad...

Medlem

Är bara utgivar delen som drabbas. Utvecklarna rullar på som vanligt. Istället för att det är Eidos som ger ut spelen så blir det Square Enix som gör det. Eidos kommer fortfarande vara kvar som utvecklare.

Inaktiv

om inte hitman 5 kommer så blir jag

Medlem

Jag saknar Commandos, så tråkigt att dom pajjade hela serien genom att göra en 3D-variant av det dock.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Frågan är vad som händer med Hitman nu!

Varför skulle någonting hända med det kommande Hitman? Det är ju inte så att alla spel som haft Eidos som utgivare kommer slopas. Square Enix tar ju över den rollen helt och hållet nu.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Frågan är vad som händer med Hitman nu!

Jag hade varit mer orolig över det ifall det hade varit Eidos utvecklingssida som hade försvunnit, men medan de är i livet så är jag säker på att Hitman kommer att fortsätta i sin gamla, klassiska stil. (Läs: INTE som Max Payne.)


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av Hardboiled15:

Frågan är vad som händer med Hitman nu!

Jag hade varit mer orolig över det ifall det hade varit Eidos utvecklingssida som hade försvunnit, men medan de är i livet så är jag säker på att Hitman kommer att fortsätta i sin gamla, klassiska stil. (Läs: INTE som Max Payne.)

Är väl dock IOI som utvecklar Hitman?

1
Skriv svar