Musikhjälpen: Spela A Way Out med Josef Fares innan release

Robot
Musikhjälpen: Spela A Way Out med Josef Fares innan release
Medlem

Ryktet att det skjuts till 2019 visade sig vara falskt eftersom ett releasedatum dök upp i senaste trailern från game awards (23/3-18). Sen ska man väl aldrig säga aldrig, konstigare saker har väl hänt.

Medlem

Jag kan tänka mig att kanske lägga 10 000Kr, men jag gissar på att det kommer gå upp till 25 000Kr eller något åt det hållet.

Det skulle vara väldigt trevligt om man får ha ett samtal med Josef Fares.

Medlem

Kan tillägga att det är uppe både i xbox o ps store för förbokning, verkar kunna vara 2 veckors tidsexklusivitet till xbox för där stod det 9 mars sist jag kollade, 299 är priset där, 289 på ps store.

Medlem

Tycker det är ganska bra att man enbart behöver en kopia av spelet när man spelar online med en kompis.

Medlem

Gissar på att det är en 20 minuters session, brukar tyvärr vara det när det är såna här saker. Så nä tack.

Releasehästryttare

Hoppas den som vinner ger fingret åt kamran och skriker fuck the oscars!

Medlem

den näsan ! menar inget rasistiskt med det. bara wow.
på huvud karaktären då alltså

Medlem

@Devan: Tyckte detta var ganska töntigt gjort av honom. Känns som en medelåldersman som försöker vara tuff inför kidsen. Men många verkar gilla det. Förstår inte varför han kallar spelet indie? Det är väl inte indie, han har ju hela EA bakom sig?

Medlem

@Fr0gg0.: Istället för att gissa och bittra, så kan man ju faktiskt ta reda på faktan. Det var ett klick bort..

https://www.tradera.com/item/280404/297666942/josef-fares-och...

En komplett genomspelning av spelet tillsammans. Tror det är lite längre än 20 minuter..

Medlem

Ang releasen så står det så här på Tradera
Tolka det som ni vill:)
Upplevelsen gäller för 1 person och äger rum i Stockholm i början av 2018, cirka en vecka innan spelrelease. Exakt tid bestäms i samråd med vinnaren.

Medlem

kan tänka mig 50kr för spela det tidigt

KoP
Medlem
Skrivet av UggleMannen:

den näsan ! menar inget rasistiskt med det. bara wow.
på huvud karaktären då alltså

Fares Fares har stått som modell för huvudkaraktären.

1
Skriv svar