From Dust även till PC

Robot
Medlem
From Dust även till PC

såg sjukt snyggt ut undrar vilka systemkrav det blir.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Medlem

Ge det där till modd communityt och inom ett år har vi ett av de bästa spelen genom tiderna. Men men, synd att Ubi inte kommer tillåta det med deras DRM.


signatur
Medlem

damn, det var det mest imponerande jag sett sen unreal vattnet som var sjukt snyggt för sin tid om man gämför med konkurenterna...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Medlem

Givet köp!
Sjukt snyggt och ser skoj!

Medlem

Helt sjukt coolt. En ganska outforskad genre desutom. Där fick ni eran trädgårdssimulator

Medlem

Detta kan man ju kalla "sandbox"-spel

Medlem

Nu blev jag glad.

Medlem

Påminner mig om Populous och Black and White, vilket är fantastiskt bra

Medlem
Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Helt sjukt coolt. En ganska outforskad genre desutom. Där fick ni eran trädgårdssimulator

Hahahaha, yes!! Trädgårdssimulatorn!

Det här gjorde min dag, glad att de insåg att PC:n är som gjord för det här spelet Ser helt awesome ut!

Medlem
Medlem

Givet köp till PC:n! Nu jävlar skall det lekas gud.. mina infödingar skall darra av skräck så fort gudomligheten blir lite uttråkad!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Kan vara grymt kul om de har något typ av sandlåde läge där man bara kan leka runt och se civilisationer växa upp och förgöra varandra om vart annat och skapa nya öar och råmaterial för att de ska expandera mer över kartan och bedriva handel och shit... men finns det inte något sådant läge eller att människorna bara är sega och ovilliga så lär det inte bli mycket skoj...

Medlem

Jag tror absolut att ett sånt här spel gör sig bäst på PC.

1
Skriv svar