Japp, vinterrean på Steam är igång

Robot
Japp, vinterrean på Steam är igång
Inaktiv

Steamlink för 5,49 Euro! 90% sjukt bra pris!

Medlem

@anon_1418:

Det blir inte lika sjukt bra pris när frakten läggs på, jag köpte en på black friday.
190 spänn ungefär totalt.
Men trevlig pryl


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Lost Castle (40%) är ett härligt
-coop,
-beat em up,
-fantasy
-RPG

... rekommenderas varmt till Coop hemma eller jobbet.

http://store.steampowered.com/app/434650/Lost_Castle/


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

Samma som sist, inget att hänga i julgranen precis. Blir att plocka upp Tomb Raider, förutom det så är det för dåligt. Betyder dock att man kommer beta av alla spel mycket bättre. Inget ont som inte har något gott med sig..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Castor.T:

Samma som sist, inget att hänga i julgranen precis. Blir att plocka upp Tomb Raider, förutom det så är det för dåligt. Betyder dock att man kommer beta av alla spel mycket bättre. Inget ont som inte har något gott med sig..

Tycker tvärtom det är vettiga reor, liksom de flesta siter har. Problemet är bara att jag redan äger så många spel som jag är intresserad av tack vare tidigare reor hos diverse återförsäljare.

Medlem

Ack, hade hoppats på att kunna plocka upp Nier: Automata på rea-pris innan jul.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

@Json_81: Tycker ändå det känns som bra pris, trots frakt. Jag köpte också en under Black Friday och nu behöver jag aldrig lämna den bekväma soffan

Medlem

Var roligare när man var en snorunge och satt med pirr i pungen inför varje steam rea

Medlem

@musse1: Jo, det är bra pris. Frakten är väl samma när man beställer till ordinarie pris.

Men vi var flera stycken som lurade oss att det var fantastiskt pris tills vi insåg att det var nästan fyra gånger så mycket med frakten
Så tycker det ska nämnas.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

1
Skriv svar