Total War: Warhammer 2 får mer innehåll i januari

Robot
Total War: Warhammer 2 får mer innehåll i januari

Rise of the Tomb Raider King introducerar skelettkrigare och andra missnöjda benrangel.

#nyhetstips, #total-war-warhammer


Medlem

Rätt så besviken över att Tomb Kings hamnar i ett DLC. Hade hoppats på att de skulle vara en av de större raserna i den tredje installationen av spelet.

Medlem

Har längtat efter Tomb Kings! Tråkigt att de kommer som ett DLC dock =(

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Aphex:

Rätt så besviken över att Tomb Kings hamnar i ett DLC. Hade hoppats på att de skulle vara en av de större raserna i den tredje installationen av spelet.

DLC-faktionerna är ju lika "stora" som grundfaktionerna.

Medlem
Skrivet av Aphex:

Rätt så besviken över att Tomb Kings hamnar i ett DLC. Hade hoppats på att de skulle vara en av de större raserna i den tredje installationen av spelet.

Jag tycker rostern ser rätt så imponerande ut.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Tulley:

Har längtat efter Tomb Kings! Tråkigt att de kommer som ett DLC dock =(

Skrivet av Sisyr:

DLC-faktionerna är ju lika "stora" som grundfaktionerna.

Tänkte just säga det, DLC-fraktionerna är ju egentligen ännu större än de som är del av huvudspelet då de utöver att integreras med den stora kampanjen också brukar få en egen. Så jag räknar med att Tomb Kings faktiskt mår ännu bättre som DLC snarare än som del av TWWH3.

Riktigt trevligt med denna. Fattar inte varför folk gnäller över att det är en Dlc!! Får ju tänka på att alla dlc man inskaffat i 1:an å 2:an följer med till 3:an.. Så det är ett rimligt pris åxå då ju. Allt kan inte vara gratis


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Kära FZ, älskar er, o väldigt glad över att ni att rapporterar om TW:WH2, men felstavningssök är inte alltid er styrka. Skämskudde på stavningen på custom, som stavades costum där i början av inlägget.

Utöver det tycker jag precis som snake o de andra att DLC-raserna är bra som dom är. Ser sjukt mycket fram till Tomb Kings, en av de mest unika raserna i Warhammer. Däremot vill jag ha mer optimerade klienter så att allt flyter bättre, särskilt att vänta på AI:ns drag.

Medlem

Tror minsann att jag kan ha varit lite oklar i mitt tidigare inlägg. Menade såklart inte att DLC borde åka i soptunnan utan snarare att jag inte riktigt längre vet vilka faktioner kommer vara dragplåster för det tredje spelet. Tomb Kings hade enligt mig varit just detta, ett dragplåster åt nästa spel. Vilka kommer vara "grundfaktionerna" i det sista spelet i trilogin nu? Ogre Kingdoms? Chaos Dwarves?

Medlem
Skrivet av Aphex:

Tror minsann att jag kan ha varit lite oklar i mitt tidigare inlägg. Menade såklart inte att DLC borde åka i soptunnan utan snarare att jag inte riktigt längre vet vilka faktioner kommer vara dragplåster för det tredje spelet. Tomb Kings hade enligt mig varit just detta, ett dragplåster åt nästa spel. Vilka kommer vara "grundfaktionerna" i det sista spelet i trilogin nu? Ogre Kingdoms? Chaos Dwarves?

Som jag har förstått det så är tvåan "de levandes värld" för i trean kommer döden. Chaos kommer nog att splittras på de olika Gudarna, Ogres som du säger kommer nog också med. Chaos dwarves, elves, etc... Merceneries.

1
Skriv svar