Över 30 miljoner äger Battlegrounds på pc och Xbox One

Robot
Över 30 miljoner äger Battlegrounds på pc och Xbox One
Medlem

Hepp, grattis!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

bra bevis på att även dåliga spel kan sälja bra? =D Och ja det var trollet i mig som säger detta, men det är fan sant, iden är bra men det är allt annat är bra gjort spel.

Medlem
Skrivet av Natrium:

bra bevis på att även dåliga spel kan sälja bra? =D Och ja det var trollet i mig som säger detta, men det är fan sant, iden är bra men det är allt annat är bra gjort spel.

Tror det lyckades så bra då man byggde spelmekaniken och grafiken på en lagom semi-realistisk nivå som både är tillgängligt för vanliga gamers men också tillräckligt avancerat för att tilltala folk som tycker om avancerat taktiskt lagspel.

Håller dock med om att det känns långt ifrån färdigt. Opolerat och buggigt med ganska lite innehåll. Banorna
är såklart stora men det känns ändå fattigt med bara två stycken. Speciellt då den första är väldigt simpelt utförd jämfört med ökenbanan där det finns fler coola ställen och mer unika byggnader osv.

Blir dock nog svårt att optimera och polera upp det till ett AAA spel i efterhand även om dom får hjälp. Skulle behövas göras om från grunden förmodligen.

Medlem

enda sen sensommaren är det PubG jag spelar om jag spelar online.
körde lite BF igen nu för nån vecka sen när man fick prova premium gratis, det var kul ett tag sen tyckte man det var trisst.
det är nått med pubg som är speciellt. Simpelt och avancerat och kan bli den typ av spel man gör det till.
run n gun, taktiskt, fega, campa. crazy maniac och allt ändra en spelupplevelse på så sätt att det känns nästan som olika spel.
ja man kan välja spelstil och man stöter på en hel del olika typer av spelare


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar