God fortsättning från Stalker – Lost Alpha får stor uppdatering

Robot
God fortsättning från Stalker – Lost Alpha får stor uppdatering
ELF
Medlem

Aldrig hört talas om. Tankar modden direkt. Får dra igenom det snart och faktiskt klara det. Spelat alla spelen men aldrig kört klarat dom.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Aldrig hört talas om. Tankar modden direkt. Får dra igenom det snart och faktiskt klara det. Spelat alla spelen men aldrig kört klart dom.

Blir en jäkla skillnad med Lost Alpha. Mycket trevligare upplevelse, svårare på bra sätt.

Medlem

@Fr0gg0.: Har hört så mycket dåligt om modden men den mesta kritiken är väldigt gammal. Du tycker alltså modden är bra?

Geeks Gaming

Är det en mod eller är det en standalone-version? Får lite dubbla budskap

Medlem

@NordhNet: Tankar hem det nu och vad jag fattar det som så fungerar det utan något av spelen instrallerat.

Skrivet av NordhNet:

Är det en mod eller är det en standalone-version? Får lite dubbla budskap

Vad jag fattar så är det faktiskt helt standalone.

Medlem

nice typ windows movie maker trailer


signatur

subterranean homesick alien

Har spelat det så många gånger att jag tyvärr inte orkar en till gång, men det är ett mycket minnesvärt spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Geeks Gaming
Skrivet av Kresko:

@NordhNet: Tankar hem det nu och vad jag fattar det som så fungerar det utan något av spelen instrallerat.

Skrivet av eddie the eagle:

Vad jag fattar så är det faktiskt helt standalone.

Sweet, då får man ju testa!

Medlem

Kör det just nu med senaste versionen.
Testar på svåraste denna spelomgång.
Får se hur länge jag överlever

ELF
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Är det en mod eller är det en standalone-version? Får lite dubbla budskap

Skrivet av eddie the eagle:

Vad jag fattar så är det faktiskt helt standalone.

Då är det ju egentligen en piratversion om den är standalone.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd

@ELF: ja om det inte vore för att de har tillåtelse från GSC, vilket de ju såklart har..

tror jag väntar, har hört att vapnen i stort sett är lika bra som ärtbössor.. varför man nu valt att göra så kan man undra.. gissar att man som vanligt använt fusk under tiden man gjort modden och därför blir svårighetsgraden åt helvete.. har själv gjort det misstaget när jag gjort moddar ska jag erkänna för det är inte kul att testa sin mod utan fusk, då måste man kanske ladda om när man precis håller på att testa något i spelet.

ELF
Medlem

@Harmond: Aah, där ser man.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Har kört ett par dagar nu och det är magiskt.
Blir som ett helt nytt spel nästan
Jag trodde aldrig jag skulle återvända till gamla S.t.a.l.k.e.r men här är man igen.

4/5 får Lost Alpha av mig. Har vissa saker jag tycker de missat lite på vilket drar ner betyget ett snäpp.

Medlem

@Mindrax: Testade lite och kom till "The Garbage" och håller med om att det kändes väldigt bra. Samma story som orginalet men så mycket omgjort att det blev nytt. Spelade dock ut Shadow of Chernobyl för någon månad sedan så tänkte låta det ligga och vila lite. Har du kommit längre än mig för en tidigare kritik av moden som jag hörde var att den höll i början av spelet men att den senare kändes som stressad gjord?

1
Skriv svar