Den senaste TV-serien du såg klart?

Medlem

Såg de 2 första avsnitten av Silo S2 och nu är jag klar med den serien iallafall.

Medlem
Skrivet av GustavA:

Såg de 2 första avsnitten av Silo S2 och nu är jag klar med den serien iallafall.

Så dålig?

Medlem
Skrivet av erikjonathan:

Så dålig?

Det var den. Jag gillade S1 men inte det här. Det är lite svårt att sätta fingret på vad som var dåligt men uttråkad blev jag.

Medlem

Grannar Emellan,
https://www.svtplay.se/video/KNwvY3k/grannar-emellan/avsnitt-...

Respektabla 7,8 på IMDB.
https://www.imdb.com/title/tt3138102/

En "småputtrig" norsk komediserie som har sina poänger, strax sett klart första säsongen och kommer definitivt att se fler avsnitt så snart de finns tillgängliga.

Går nu på SvTPlay och det ser ut som om de släpper flera säsonger rätt snart, verkar ha gått 2013-2023 under flera säsonger.

signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

A Man on the Inside. Den här gillade jag. Charmig, rolig och mysig.

Releasehästryttare

Churchill at War 7/10

Mini documentär om Churchills liv och hans inblandning i ww2!

Medlem

Såg precis klart Arcane säsong 1, helvete!!!! Det här är en sån serie där man kommer leva i misär mellan säsongerna om det fortsätter så här. Ruskigt bra

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Skrivet av Issue:

Såg precis klart Arcane säsong 1, helvete!!!! Det här är en sån serie där man kommer leva i misär mellan säsongerna om det fortsätter så här. Ruskigt bra

Den sista säsongen finns ute så det är bara fortsätta se.

Medlem
Skrivet av aeqvist:

Den sista säsongen finns ute så det är bara fortsätta se.

Hahaha, blir det bara två? Då är det ju inget problem

signatur

Medlem
Skrivet av Issue:

Hahaha, blir det bara två? Då är det ju inget problem

Ja, men det är planerat andra serier i samma universum så det kommer väl något liknande längre fram.

Medlem

Kvinnofängelset.
692 avsnitt, varav ungefär hälften är ren dynga

Medlem
Skrivet av Majoren:

Kvinnofängelset.
692 avsnitt, varav ungefär hälften är ren dynga

Om du tycker hälften av avsnitten är ren dynga kan jag bara anta att du tycker de andra avsnitten är fantastiska, eftersom du plöjde igenom alla 692 avsnitt.

(Hur kan du annars veta att du tycker att hälften av avsnitten är skräp? )

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Om du tycker hälften av avsnitten är ren dynga kan jag bara anta att du tycker de andra avsnitten är fantastiska, eftersom du plöjde igenom alla 692 avsnitt.

(Hur kan du annars veta att du tycker att hälften av avsnitten är skräp? )

Nja, hela serien är ju på sätt o vis dålig, men jag gillar den ändå.

Medlem
Skrivet av Issue:

Jahopp, klar med säsong 2 och nu kommer det bli att leva i misär ett tag tills man kommit över att denna berättelse är slut..
Fy fan va bra det här var!

signatur

Medlem

Överraskade mig själv med att bingea hela Whiskey On The Rocks på SVT play ikväll.

Överraskande bra.

Fyra atomubåtar av fem.

Spoilervarning som vanligt.

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Nja, hela serien är ju på sätt o vis dålig, men jag gillar den ändå.

En märkligt underhållande serie. Vet inte varför riktigt, men lökigheten tilltalar mig.

Ot så såg jag nyss om S1 av Prison Break. Håller bra än idag.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sista jag såg var Arcane bägge säsonger och första säsongen av Animen Blue Eyed Samuraj dom två är dom bästa Anime serier jag har sett mycket bra

KoP
Medlem

From säsong 3.

Medlem
Skrivet av Freakon:

En märkligt underhållande serie. Vet inte varför riktigt, men lökigheten tilltalar mig.

Ot så såg jag nyss om S1 av Prison Break. Håller bra än idag.

Kan bara hålla med. Det känns tryggt på nått sätt, allt förändras i livet och världen, men Kvinnis är alltid detsamma.

Medlem

Lioness s2.
Grymt bra, med undantag för nån lesbisk romans som inte riktigt kändes som det passade in och lite överdriven amerika-propaganda emellanåt.
Rekommenderas starkt.

Medlem

Bläckfiskspelet 2. Man ska väl inte spojla så kanske inte säger så mkt mer än att vi iaf tyckte om den.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Bläckfiskspelet 2. Man ska väl inte spojla så kanske inte säger så mkt mer än att vi iaf tyckte om den.

Såg klart säsong 2 igår. Jag tyckte den var riktigt tråkig. Som en lågbudget actionfilm ungefär, fast utan häftiga actionscener.
All nervositet och lidande från första säsongen har helt kastats ut genom fönstret. Det här är dåligt och fördummande på en ny nivå för Netflix som alltid har varit lite svajiga när det vankas uppföljare. Jag skulle aldrig någonsin rekommendera någon att se den här säsongen, vill man se mer Squidgame så är det bättre att se säsong 1 en gång till.

Medlem

Såg sista säsongen av Curb Your Enthusiasm som jag har gillat genom hela serien och nu sammanfattades ganska briljant och slutade på topp!

Medlem

The day of the jackal. En serie i min smak, riktigt bra, har kvar ett avsnitt men säger du 8/10 redan här.

Medlem

Yellowstone precis, har sett 1883 och 1923 också och tycker hela franchisen är riktigt bra.
Synd på konflikterna i sista säsongen av Yellowstone, men annars top notch!

Medlem
Skrivet av xrayEU:

Yellowstone precis, har sett 1883 och 1923 också och tycker hela franchisen är riktigt bra.
Synd på konflikterna i sista säsongen av Yellowstone, men annars top notch!

Bör man se 1883 och 1923 före Yellowstone eller kvittar det ?

Medlem

Helikopterrånet

Brukar undvika svenska serier generellt men det här var faktiskt riktigt bra.

It's not a lake, it's an ocean

Missing You

Brittisk kriminal- och dramaserie på Netflix baserad på en bok av Harlan Coben. Netflix har av någon anledning dramatiserat en hel del av hans böcker. Kvaliteten är upp och ned. Denna miniserie på fem delar var OK.

Svag 3/5

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Rederiet och över jul kollade jag på den norska ”julkalendern” Jul i Blodfjell. Rätt underhållande och ”koselig” 😂
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Jul_i_Blodfjell

signatur

Fifteen minutes, or it’s free!
PSN: Aktiv_Slaktkniv

Medlem

Såg klar Dune: Prophecy igår. Absolut inte i klass med Dune filmerna men den har något på gång och ser fram emot nästa säsong!
7.5/10

Skriv svar