Förslag på bra sida att lägga bilder på, (billig/fungerande :)) som inte är allt för kostsam för "inbäddade bilder" utan reklam,

Medlem
Förslag på bra sida att lägga bilder på, (billig/fungerande :)) som inte är allt för kostsam för "inbäddade bilder" utan reklam,

Har kört Photobucket i verkligen massor av år, men de har verkligen blivit jobbiga på senare år samt numera riktigt som jag ser det dyra om du ska ha möjligheten till inbäddade bilder och har löpt amok på reklamfronten.

Så skulle vilja ha tips på något som inte numera kostar 500! pix för detta, slutade att betala för några år sedan då de som jag ser det spårade ur.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av Devan:

Oki, Tack!
Ska kolla in den.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Bara en uppdatering,
imgur ser helt Ok ut men kollade efter min fråga lite mer och kikade på sidan nedan som jag hittade,
16 Free Image Hosting Websites for Your Photos,
https://www.thebalance.com/top-free-image-hosting-websites-13...

Och valet blev imgbox som verkar ok så här långt, men får prova lite mer.
Om det nu mot förmodan råkar finnas flera som "levt i garderoben" som jag och inte kollat marknaden på flera år

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

imgur är ju standard sen flera år tillbaka för mig, riktigt bra sida.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

KoP
Medlem

OneDrive kanske? Har för mig man kan dela bilder man lagt upp.

Medlem

Hur kan du ha missat imgur?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Hur kan du ha missat imgur?

Vilken intressant fråga,
Trodde iofs. det framgick av första posten men om den nu inte var klar nog så ska jag utveckla det åt dig.

Jag har haft Photobucket sedan 2004-2005 och tjänsten har fungerat bra, så dock inte längre skälet i quoten nedan,

Photobucket - From Wikipedia, the free encyclopedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Photobucket

Citat:

….............As of June 30, 2017, Photobucket dropped its free hosting service, and requires a US$99 annual subscription to allow external linking to all hosted images, or a US$399 annual subscription to allow the embedding of images on third-party websites, such as personal blogs and forums. This policy change, enacted with no advance notice, has been highly controversial. As a result, users who previously relied on Photobucket to freely host content embedded on forums, blogs, and websites must either pay the annual subscription (previously there was no charge), or switch to another 3rd party server and recreate every link (potentially thousands) for every photo previously linked to Photobucket....................

Gissar att det ovan i längden visar sig vara ett mindre briljant och genomtänkt drag.

Så om jag har ett kylskåp, en mikro, en bil en e-post klient osv. som fungerar fint och dag ut och dag in, så inte ligger jag och monitorerar dessa företeelser/saker och vilket utbud som nu kan tänkas finnas när det inte alls behövs.
Uppmärksamhet ges först då något inte längre beter sig som förväntat.

Själv så lägger jag energi på sådant jag är intresserad av och helst med en mindre ansträngning, jag har några spel-saiter jag följer, strömmande tjänster och försöker hålla kolla på spel, film och serier något som jag är intresserad av och lite till.

Det finns hundratals och kanske tusentals saker i mitt liv som bara rullar, men tid läger jag först ned då jag har behov av det, jagar inte nya spel-saiter då de jag kikar på räcker, jagar inte ny bil då den jag har fungerar osv.

Iofs. om jag nu vore verkligen intresserad av brödrostar så skulle jag förstås kunna det senaste på den fronten, men som sagt så är inte fallet varken avseende brödrostar eller lagringsutrymme för bilder på nätet.

Så imgur har säkerligen blixtrat förbi precis som tusentals andra företeelser på nätet utan att jag för den skull känt något behov av att gräva mig in och se vad just de erbjuder eller ens noterat det då inget behov funnits förrän nu.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Har använt mig av https://ctrlq.org/images/ det senaste året, fungerar utmärkt!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar