Bungie lägger fram en lååång plan för Destiny 2

Robot
Bungie lägger fram en lååång plan för Destiny 2

Prisa gud, vi får en clanchatt i spelet.

#bungie, #destiny-2


Medlem

Frågan är.. Om man inte raidar i en klan... Eller gillar PvP.. Kommer det finnas något att göra?

Medlem

Förstår inte hur de kunde misslyckas så här mycket.... Det är liksom exakt samma problem som Destiny 1 hade... FAST MER. Jag trodde verkligen man skulle få en fortsättning där Destiny 1 slutade, när det gäller funktioner och tänk. Men dom har verkligen struntat i allt bra :S

Finns så mycket småsaker som skulle göra spelet sååå mycket bättre men som bungie vägrar lyssna på. Dom får verkligen skylla sig själva.... Men tråkigt för oss som egentligen viill spela det.

Medlem

Inget intressant.
Synd

Medlem
Skrivet av dummle112:

Förstår inte hur de kunde misslyckas så här mycket.... Det är liksom exakt samma problem som Destiny 1 hade... FAST MER. Jag trodde verkligen man skulle få en fortsättning där Destiny 1 slutade, när det gäller funktioner och tänk. Men dom har verkligen struntat i allt bra :S

Finns så mycket småsaker som skulle göra spelet sååå mycket bättre men som bungie vägrar lyssna på. Dom får verkligen skylla sig själva.... Men tråkigt för oss som egentligen viill spela det.

Håller verkligen med dig.
Destiny 1 var riktigt jävla bra i slutet. Sen kom 2an och då verkar det som dom börjat om från början igen. Att misslyckas så fatalt är ioforsaj en bedrift det med.

Medlem

@Kajlie:

Jag med. Spelade trialen nu på PC och blev så frustrerad över er hur de kasttat bort ett spel med sådan potential,


signatur

P.L.U.R

Medlem

Synd att de bara lägger planer istället för att fixa saker, känns inte som att jag kommer vilja återvända till spelet i år... Destiny 3 på E3?


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Skribent

@unforg0tten: Högst tvek.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av erikcedervall:

Skulle inte bli förvånad dock.... Framtidsplanen var liksom 7 eller 10 år om jag minns rätt. Det blev det ju inte Kommer säkert en trea snabbare än va man tror för att börja om och fixa problem från scratch

Medlem

Varför kan man inte få tillgång till allt om man har betalat för det? Kan man spela det 10,20 år efter det har släppts? Kan man fortfarande trycka upp upp ner ner vänster höger A B A B start för god mode? Nästa gen bilar kommer bara funka så länge som tillverkaren har servrarna uppe.

Medlem

1. Destiny 2 är en ren kopia av Destiny 1 med lite snyggare grafik och lite andra miljöer.

2. Även skillsen är i princip en upphottad kopia av D1.

3. Skillträdet är egentligen helt meningslöst. Varför inte bara få tillgång till alla skills på en gång när variationen och kombinationerna skiljer sig marginellt.

3. Extremt tråkig variation av vapen.

4. Vem som helst kan få vilket exotic som helst vilket gör att värdet/statusen krackelerar något kopiöst.

5. Efter 2-3 veckor har du gjort allt som går att göra.

6. Inte ens en ny klass?

7. Sist men absolut inte mins, end-game! En raid (plus en ny vinge) och gamla strikes med svårare motstånd. Trodde först att det var ett skämt när man hörde vad nya "expansionen" skulle innehålla.

Nej Bungie, nu lägger jag inge mer pengar i era fickor inte

Medlem
Medlem

Kan bara hålla med, fanns potential men är just nu föga mer än ett sömnpiller, hoppas anthem blir var destiny borde varit, men hoppas inte allför mycket.

Medlem

De ska alltså försöka rädda ett av de mest överhypade och tråkiga spelen på marknaden, genom att lägga till saker som borde ha varit med från början?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av elPresidente:

1. Destiny 2 är en ren kopia av Destiny 1 med lite snyggare grafik och lite andra miljöer.

Destiny 2 är till och med en sämre kopia på många sätt. Jag känner flera som slutat spela Destiny 2 och istället gått tillbaka till Destiny 1 och har riktigt skoj där.

Medlem

Tyvärr så har dom redan fått mesta dels av sina pengar.

Medlem

"Did I ever tell you what the definition of insanity is? Insanity is doing the exact... same fucking thing... over and over again expecting... shit to change..."
Fattar inte hur vissa personer fortfarande köper spel som dessa innan någon har recenserat dem, sen klagar på när det inte lever upp till deras hype.

Medlem

Jag vill så gärna att Destiny 2 ska vara mer än det är. För mig som inte har så mycket tid över att spela så passar formatet mig ganska bra, men även då blir det väldigt snabbt repetitivt, och jag har verkligen tröttnat på repetitiva spel (aka. grinding).
Å andra sidan så hade jag otroligt kul under vägen till 20 då jag itne hastade mig igenom kampanjen, och då jag fick det på köpet ihop med ett grafikkort så har det bara varit win för mig. Spelet erbjuder ändå några riktigt snygga miljöer vilket antagligen hade gjort det värt några hundralappar i inköp.
Tror inte att det blir någon "expansion" dock, för lite nytt innehåll, även ifall jag vart sugen. Hur mycket mer single-innehåll fanns det i expansionen?

Medlem

Inte en krona mer till Bungie. De spenderas på The Division i stället. De vet hur man för utvecklingen framåt i ett spel.

Medlem

Tycker det är helt jävla ofattbart att de lyckats släppa en expansion före support av text chat. Känns som om jag spelar ett konsolspel på PC. Dödade hela spelet för mig och polare som jag normalt in sitter i Discord med. Har inte spelat expansionen, men blev helt förbluffad nu när jag läste att clan chat först kommer i vår. Vad sysslar dom med?

Medlem

Mycket bra uppdateringar till förra årets bästa spel. Har spelat det varje dag sedan pc släppet.

Detta spel räddade min jul och kommer sysselsätta mig långt in på detta år då det helt enkelt inte finns någon vettig konkurrens just nu.

Får se om Far Cry 5 kan slita mig från Destiny, co-op ser grymt kul ut.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

@Fleshcutter: Jag är också intresserad i The Division, är det värt?


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Jag vet ärligt inte vad jag ska säga om detta: https://twitter.com/moreconsole/status/953187059933630464

Edit: för er som bara vill höra info angående Destiny 3 kan klicka här: https://youtu.be/2HmS5k69k2M?t=4m59s

Skrivet av erikcedervall:

Called it!!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar