Ursnygga DCS: F/A-18C släpps som early access i vår

Robot
Ursnygga DCS: F/A-18C släpps som early access i vår

Den snyggaste och mest utmanande modulen hittills till DCS-världen.

#dcs, #dcs-fa-18c-hornet, #realism, #releaselistan


Medlem

Som man har väntat på den här modulen alltså! Och 2.5 som ska släppas nu i januari ska bli riktigt skoj att sätta tänderna i.

Medlem

*Längtar*


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

MFZ
Medlem

oh, har F/A 18 Interceptor äntligen fått en värdig utmanare till tronen?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Najs!
Det kommer också en F14 modul för DCS snart.

Medlem

"Pre-purchase now for $59.99 and save $20 from the Early Access release price of $79.99."
- Hemsidan

Jag vill inte vara den som är den, men är inte det en ganska saftig prislapp?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Detta eller IL 2: Sturmovik? Jag är sugen på att börja spela flygsimulatorer! Peppra saker i skyn är liksom lite bättre än allt annat.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Pre-purchase now for $59.99 and save $20 from the Early Access release price of $79.99."
- Hemsidan

Jag vill inte vara den som är den, men är inte det en ganska saftig prislapp?

Inte för en simulator.

Medlem
Skrivet av conthox:

"Pre-purchase now for $59.99 and save $20 from the Early Access release price of $79.99."
- Hemsidan

Jag vill inte vara den som är den, men är inte det en ganska saftig prislapp?

För det flesta så är det nog en saftig prislapp, men för de som efterfrågar en avancerad och verklighetstrogen simulator så är det ett ganska rimligt pris. $80 ordinarie gör F/A-18C till den dyraste modulen i DCS, men i andra simulatorer så finns det flygplan som kostar en bra bit över tusenlappen. Det här flygplanet har varit under utveckling i minst 5-6 år. Tror det var på tal redan 2011 att planet var i tidigt planeringsstadiet. Väldigt komplicerad flygelektronik som ska simuleras, vilket är den främsta anledningen till varför det har tagit sån tid.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Detta eller IL 2: Sturmovik? Jag är sugen på att börja spela flygsimulatorer! Peppra saker i skyn är liksom lite bättre än allt annat.

Du kan ladda ner DCS World gratis och provspaka Su-25T och TF-51D.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Inte för en simulator.

Skrivet av Bojkott:

För det flesta så är det nog en saftig prislapp, men för de som efterfrågar en avancerad och verklighetstrogen simulator så är det ett ganska rimligt pris. $80 ordinarie gör F/A-18C till den dyraste modulen i DCS, men i andra simulatorer så finns det flygplan som kostar en bra bit över tusenlappen. Det här flygplanet har varit under utveckling i minst 5-6 år. Tror det var på tal redan 2011 att planet var i tidigt planeringsstadiet. Väldigt komplicerad flygelektronik som ska simuleras, vilket är den främsta anledningen till varför det har tagit sån tid.

Ah, ok, tack för svar.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Orkade aldrig lära mig allt i MIG-21an, systemen kändes lite fiskiga. Förhoppningsvis är F/A-18C lite mer strukturerad, likt A-10C

1
Skriv svar