Efter Samus Returns – ännu ett 2d-Metroid sägs vara på gång

Robot
Efter Samus Returns – ännu ett 2d-Metroid sägs vara på gång
Releasehästryttare

Jag hade inte blivit ledsen om den remastrat Metroid prime, corruption och va det 3e spelet nu hette till Gamecuben och släppte det på Switchen och Pc

Medlem

@Devan: Det hade varit helt underbart med en remaster utav de gamla Prime spelen, skulle vilja se att de alla släpptes som en Remastered Collection, till Switch? OK, till PC? OH HELL YES.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av Devan:

Jag hade inte blivit ledsen om den remastrat Metroid prime, corruption och va det 3e spelet nu hette till Gamecuben och släppte det på Switchen och Pc

Skulle verkligen inte säga nej till remakes av Primespelen. Men Nintendospel på PC? Tror inte de är så sugna på det. Men överraskmingar är alltid välkomna.

Dessutom tror jag att Corruptions motion controls kanske sätter lite käppar i hjulet.

Echoes heter tvåan, trean är Corruption.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

@Grukk: Man kan ju alltid hoppas!


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem

Samus returns back?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Så länge de tar tillbaka speed boots och "riktig" vägklättring är jag nöjd. Sen får det gärna vara mer öppet i sin design.

Medlem

Såna som avslöjar sånt här, är det såna som tillskansar sig respekt och cred från omvärlden genom att avslöja saker som källan inte alls vill ska komma ut? Det nämns att den här personen "tidigare haft rätt" och det har jag sett flera gånger, att det är folk som liksom verkar ha satt det i system. Om det är sant att källorna/speltillverkarna inte vill att det ska komma ut, är det inte o-e-r-h-ö-r-t lumpet att bygga sig en "internetkarriär" på att avslöja såna saker?

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning
Skrivet av moggen:

Så länge de tar tillbaka speed boots och "riktig" vägklättring är jag nöjd. Sen får det gärna vara mer öppet i sin design.

Så du vill ha en Super Metroid remake?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
1
Skriv svar