Ny Assassin's Creed-patch krattar manegen för The Hidden Ones

Robot
Ny Assassin's Creed-patch krattar manegen för The Hidden Ones

Det första av de två DLC-äventyren släpps om en vecka.

#assassins-creed-origins, #dlc, #ubisoft, #ubisoft-montreal


Medlem

The Hidden Ones är släppt Idag..


signatur

Requiēscat in pāce ~

Avstängd
Skrivet av Muthoz:

The Hidden Ones är släppt Idag..

Nej, bara en patch. Dock har jag sett rapporter om att den läkte på xbox one. Den kommer nästa vecka.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

...


signatur

PS5 och inget annat.

Testpilot

Hoppas patchen fixar mina krash-problem.

Medlem

New game+ annars kan det va.

Medlem

Har lirat spelet i 138 timmar på Steam plattformen och det ligger som #2 i topplistan efter The Witcher 3 på 163 timmar totalt. Suveränt äventyr. Kommer shoppa season pass när allt material är släppt och sedan installera spelet igen för att kliva in i det soliga Egypten.

2017 års bästa spel för egen del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

härligt, var länge sen jag njöt så mycket av det estetiska i ett spel som origins, plus att det händer massa småsaker med npc's hela tiden om man tar sig tid att gå lugnt fram


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Nu menar jag inte att låta helt negativ och så, men för mig så föll hela spelet platt. Ordentligt snyggt, verkligen som en tidsresa bakåt. Men ingen interaktion med världen, dialoger och historia var liksom bara platt och ointressant. Kanske är för att jag snart är 40 och sett det mesta. Ingen aning. Världen känns så "tom", som ett stort museum ungefär - världens snyggaste utställningar men inga riktiga givande interaktioner med något.

Det enda i form av riktiga "open world" strider att göra var att jaga djur eller karavaner. Sen är det questkedjor som är level-lockade med massa grind mellan. Eller har jag missat något? Slutade spela efter 38 timmar, blev bara så uttråkad. Trodde verkligen inte att jag skulle bli det när jag startade spelet, men det kändes bara som en lång kyrkomonolog.

Slit mig inte i stycken, bara mina högst personliga åsikter och tankar om spelet

Testpilot
Skrivet av Acatoth:

Nu menar jag inte att låta helt negativ och så, men för mig så föll hela spelet platt. Ordentligt snyggt, verkligen som en tidsresa bakåt. Men ingen interaktion med världen, dialoger och historia var liksom bara platt och ointressant. Kanske är för att jag snart är 40 och sett det mesta. Ingen aning. Världen känns så "tom", som ett stort museum ungefär - världens snyggaste utställningar men inga riktiga givande interaktioner med något.

Det enda i form av riktiga "open world" strider att göra var att jaga djur eller karavaner. Sen är det questkedjor som är level-lockade med massa grind mellan. Eller har jag missat något? Slutade spela efter 38 timmar, blev bara så uttråkad. Trodde verkligen inte att jag skulle bli det när jag startade spelet, men det kändes bara som en lång kyrkomonolog.

Slit mig inte i stycken, bara mina högst personliga åsikter och tankar om spelet

Har läst en hel del om att folk säger att main quest är level låst och om man kör den "tvingas man till grinda sidequests" .
Jag har problem åt andra hållet , jag springer runt och utforskar fritt , hittar quests och sen ligger jag nu 10 levlar för högt för main quests

Gällande Open world , vet inte riktigt vad din definition innebär men för mig innebär det att man kan fritt hoppa runt i en massa areor och har fritt val mellan sidoquests , huvudquests och exploration.
Vissa delar är dock inte så *bra*-openworld som tex att man kan hitta en area , rensa den. Hitta ett quest , bli pekad till samma area man nyss rensade som magiskt har nya fiender och sen en 3e gång komma till samma area efteråt då main quest också pekar dit.

Origins är iallafall ambitiöst eftersom världen är befolkad och det finns många npc som gör sina grejer , finns så många spel där spelet är i princip tomt på npc eller bara kulisser.

Världen är STOR och blir övermäktig pga detta. De hade kunnat göra open-world-arean hälften så stor och behållit antalet quests och spelet hade vunnit på det. Kändes likadant med Ghost Recon Wildlands , enorm area som blir för mycket.

Jag har iallafall riktigt kul i Origins och skall köra vidare tills jag klarar det . Blir jag uttråkad är det lätt att bara pumpa main quests.

1
Skriv svar