Äntligen! Sony utannonserar officiella Playstation-skor!

Robot
Äntligen! Sony utannonserar officiella Playstation-skor!
Medlem

Nintendo kör på kartongspel och Sony ger sig in bland kläder.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Det är väl inte April än?

Medlem

Jag skäms över mig själv att jag vill ha dessa.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Som jag har väntat...

Avstängd

Nike-skor med PlayStation-logga?

Medlem
Medlem

90-talet gör comeback!

Medlem

Det är ju inte första gången, kommer ni ihåg PS4 Air Jordan med HDMI-kontakt.

http://www.ign.com/articles/2014/09/16/introducing-the-custom...

Man kan sitta och beklaga sig över att Nintendo tjänar pengar på sitt Labo men det här – det här kommer verkligen att suga ut kidsens föräldrar på pengar. Särskilt uppenbart när de låter en idrottsidol bära skorna så fort som möjligt.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

@Maguz: samma här! Fyfan vad häftiga men även väldigt cringe 😛

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Man kan sitta och beklaga sig över att Nintendo tjänar pengar på sitt Labo men det här – det här kommer verkligen att suga ut kidsens föräldrar på pengar. Särskilt uppenbart när de låter en idrottsidol bära skorna så fort som möjligt.

Mja men skor har man iaf nytta av, något man måste ha. Kartongbitar man leker med kan man klara sig utan.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Mja men skor har man iaf nytta av, något man måste ha. Kartongbitar man leker med kan man klara sig utan.

Vore inte världen rätt tråkig om det bara tillverkades saker som man inte klarar sig utan?

Skrivet av Gaara:

Mja men skor har man iaf nytta av, något man måste ha. Kartongbitar man leker med kan man klara sig utan.

Du måste inte ha sådana här skor för 1200kr. Men tro fan att barn och ungdomar kommer att kräva att få dem.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

men kan jag hooka upp skorna som input till min PS4???? eller måste jag vänta på Playstation 4 XXX för de?


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem
Skrivet av knerk:

men kan jag hooka upp skorna som input till min PS4???? eller måste jag vänta på Playstation 4 XXX för de?

PlaystationVR !
Stampa med fötterna så går du framåt i spelet
Då vore dom iaf kanske värda att köpa.

Gen
Medlem

Det var väl inte så dyrt? Tycker de såg rätt coola ut men jag är nog för gammal för att ha sådana

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Vore inte världen rätt tråkig om det bara tillverkades saker som man inte klarar sig utan?

Nejdå, skor är väl inte till för att vara roliga?

1
Skriv svar