Sea of thieves bra eller dåligt ?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Case21:

spelet känns fattigt tror man lätt tröttna komemr ge det någon vecka efter launch

Därav Game pass kan vara en bra grej. 79 kr så kan du spela det i 4 veckor (samt andra spel).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Tråddemonen
Testpilot

@Case21: Bra diskussionstråd! Skulle nog säga att Sea Of Thieves är ett spel som blir lite vad man gör det till och hur pass mycket man engagerar sig som spelare. Är man lite av en casual gamer så blir det nog tråkigt efter ett par timmar. Men är man lite mer engagerad att spela med kompisar eller andra spelare och sjunga fyllevisor i micen som "Drunken sailor" så kan det vara oerhört roligt.

Medlem

Klart ett spel som ska spelas med fz discord eller andra människor för att få ut max av det.
Random verkar sådär.

Sen tror jag att gillar man att rollspela med likasinnade så blir det ännu roligare.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Avstängd

Spelade den öppna betan några timmar... Har nog aldrig tidigare tröttnat på ett spel lika snabbt.

Polarna jag spelade med hade också samma känsla.

Tur man fick testa det i alla fall. Nu vet man att det inte är värt pengarna.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Tror tyvärr (tyvärr!) att Sea of Thieves kommer falla på en brist av innehåll. Tänk ett saltstänkt Destiny.

Hoppas jag har fel så klart, spelet har en fantastisk atmosfär och är väldigt roligt de 5-10 första timmarna.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Skägg.
10 Chambers

Tjafs utrotat!


signatur
12
Skriv svar