*Playstation Network strular för närvarande

Robot
*Playstation Network strular för närvarande
Medlem

Funkade bra spela Warframe på PS4 för mig mellan 20.30 och 21.30, och flera andra online då i spelet iaf. Så verkar vara fixat redan innan nyheten kom upp

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Onlinespelande nere sedan några timmar tillbaka.

Onlinespelande har fungerat hela kvällen (tre olika spel). Det enda jag sett som inte fungerat är vänner-listan.

Redaktör

@Margy: jag kollade Worms WMD när jag skrev nyheten, MP var inte tillgängligt.


signatur
Medlem

Går knappt spela Gran Turismo, går ej köpa nya bilar och massa fel meddelanden att internet ej funkar trotts man kör Singel Player.
Man bli riktigt förbannad!

Medlem

Nämen?! Då kanske man får några gratisspel igen då som plåster för sveda och värk. Sist fick man ju Wipeout och Infamous 1 bland annat kommer jag ihåg.

Medlem
Skrivet av Caravaggio:

Nämen?! Då kanske man får några gratisspel igen då som plåster för sveda och värk. Sist fick man ju Wipeout och Infamous 1 bland annat kommer jag ihåg.

Ja, för några timmars down time är ju att jämföra med en hackerattack där människors kontouppgifter hamnade på vift och ledde till att PSN var nere i 23 dagar. Skärp dig.

Medlem

@Påskmust: Några timmar 2018 är lika jobbigt som några dagar 2011, samhället förändras

Medlem

Fortnite var också ett av spelen som inte ville samarbeta...

Medlem

the division funkade utmärkt dock.

Medlem

Bådar inte gott för Monster Hunter World nu om några dagar:/

Medlem

Fortfarande nere. Går ej logga in

Medlem

Funkar för mig. Hade lite tjafs igår men det var ju bara att hoppa in på singleplayer spel UTAN onlinefunktion så brydde man sig sen inte så mycket.

Medlem

7:00 i morse hade jag problem. Lyckades logga in på andra försöket men efter det hade jag problem med vissa funktioner då ps4an bara tuggade. Ibland kom det "connection time out".

Köpte min första PS sen PS2 igår. Köpet var 17:00 och kopplade in det 17:45 typ. Då crasha allt för alla. Sorry.

Medlem

Märkte inte av några problem igår kväll. Konstigt att det kan va så olika.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

@Oakenborn: Inte särskilt. Troligtvis är inte alla servrar påverkade, så de loginservrarna/databaserna som hanterar just ditt konto är uppe.

Medlem

Kunde handlat om att dom som redan var online kunde fortsätta spela. Men att nya spelare fick problem. Själv spelade jag på Nintendot så jag märkte inget.

1
Skriv svar