Recension – Iconoclasts

Robot
Recension – Iconoclasts

Ett åtta år långt enmansprojekt som du inte bör missa.

#gog, #iconoclast, #pc, #ps4, #recension, #releaselistan, #steam


Medlem

Ni har glömt att skriva "Iconoclast" på betyget. Nu står det bara "Spelnamn".

Medlem

Holy fuck vilket snyggt spel. Älskar det, och jag har inte ens spelat det. *öppnar plånboken*

Skribent
Skrivet av Maysay:

Ni har glömt att skriva "Iconoclast" på betyget. Nu står det bara "Spelnamn".

Tack, fixat!

Medlem

Att det gavs ut till vita också motiverar ett köp

Medlem

Hoppas det säljer bra då, känns välförtjänt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ser exakt ut som "Starbound" Fin grafik Oh yes


signatur

work hard play hard

Medlem

Det ser väldigt intressant ut. Gillar plattform, lite puzzlande & metrovania. Ett av de bästa spelen jag spelade förra året var Valdis Story: Abyssal City. Ett spel från några år tillbaka (2013) som jag hade missat. Skulle vara roligt att något nytt som man kan lägga ner lite tid på. Men just nu ligger mitt största fokus på Switch (spelar nästan enbart PUBG på PC). Detta ser tyvärr ut att gå bort då till förmån för Celeste.

Medlem

Scrollade förbi det flera gånger avfärdande tills jag såg att det var från samma snubbe som gjorde Noitu Love 2. En riktig klassiker som rekommenderas varmt även från någon som i vanliga fall inte är intresserad av genren.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Namnet är lite skumt och fastnar inte, kan jag tycka,
annars hyfsat skön stil på världen o karaktärer.


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

all respekt för folk som klarar göra helt spel på egen hand


signatur

//monster

Medlem

Väntat på detta i många år känns det som. Köpte till Vita men inte orkat spela ännu..

Medlem

Extremt sällan jag bryr mig om indiespel, men det här ser ju riktigt lovande ut. Ska stödköpa ett ex oavsett.

Medlem

Köpte detta till PS4:an igår och har spelat nån timme hittills. Gillar det så lång, och hoppas det fortsätter så då jag saknat ett trevligt plattformsspel att spela.

Gen
Medlem

Bör stödköpas. Stor respekt för killen!

Skribent
Skrivet av TheConsul:

Att det gavs ut till vita också motiverar ett köp

Ja, det skadar verkligen inte med en bärbar version av spelet.

Medlem

Av nån anledning kom jag att tänka på Flashback.

Medlem

@Blackwolfe: Och jag kom att tänka på den horribla Flashback-remaken nu bara för det. Det såret hade knappt hunnit läka än :'(

Medlem
Skrivet av androsynth:

@Blackwolfe: Och jag kom att tänka på den horribla Flashback-remaken nu bara för det. Det såret hade knappt hunnit läka än :'(

Inte kört det, så jag har aldrig behövt känna den smärtan Bara kört orginalet.

Skribent
Skrivet av androsynth:

@Blackwolfe: Och jag kom att tänka på den horribla Flashback-remaken nu bara för det. Det såret hade knappt hunnit läka än :'(

Den var verkligen skandalös.

Medlem

I senaste avsnittet av P3 Spel intervjuar de spelskaparen. Vilka konsekvenser det fick att sitta och koda i 10 år, helt själv.

https://aca.st/5390d2

Medlem
Skrivet av Kopfweh:

I senaste avsnittet av P3 Spel intervjuar de spelskaparen. Vilka konsekvenser det fick att sitta och koda i 10 år, helt själv.

https://aca.st/5390d2

Lyssnade på denna. Mycket intressant och lite skrämmande. Och grymt imponerande vilket psyke/motivation/ork killen har som jobbat på detta i 10(!) år helt ensam! Men det hade ju också sitt pris...

Har detta på PS4:an men bara spelat nån timme. Blir nu lite sugen på att plocka upp detta igen och spela igenom det.

Medlem

40 spänn på Playstation Store just nu. Väl värt ett köp för den som inte slagit till ännu.

1
Skriv svar