Så ska en stolt spelsamling se ut

Robot
Så ska en stolt spelsamling se ut
Medlem
Så ska en stolt spelsamling se ut

Holy

Medlem

Jo jag tackar... där ligger man allt i lä... min samling ligger kring 90 spel bara


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Blir det mer geek och fanboy? Jag menar vem försöker han imponera på?
En dyr hobby hur som helst.

Medlem

72 spel här men tror inte att jag har lagt in alla! Om vi snackar film så är det dock betydligt mer!


signatur
Medlem
Skrivet av reVVe:

Blir det mer geek och fanboy? Jag menar vem försöker han imponera på?
En dyr hobby hur som helst.

Jag tror det handlar mer om spelglädje än att imponera i det här fallet, klart man ska vara stolt över det man har!


signatur
Medlem

Själv börjar man närma sig 200 spel, i alla fall dom man kan lägga in här. Har nog 200+ med sega och NES.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Fint! Själv har jag 30 PS3-spel och 10-20 360-spel och uppemot 100 PS2-spel (Varav drygt 60 är piratkopior).

Medlem

Givet att han har laddat ner alla och skrivit ut covers med en skrivare av högre kvalite.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Fint! Själv har jag 30 PS3-spel och 10-20 360-spel och uppemot 100 PS2-spel (Varav drygt 60 är piratkopior).

eh? ok?
Jag har alla spel i världen, lagrar dom på the interwebs.
All musik, all film och alla tidningar också btw.

Vad vill du ha sagt?

(förlåt, är lite grinig :heart:)


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Vore intressant att få reda på hur många av spelen han varvat. Om han är en gamer eller bara en samlare.

Medlem

Helt galet, säg att ett spel kostar 600kr *1200st = 720000kr.
Och det kom väl år 2002, så det är lite mer än 100000kr om året han spenderar på spel, bara att jämföra så skulle han ju kunnat vara ledig 5månader om året i stället. Eller åka på sjuhelsike av semester.

Själv kan jag nästan räkna mina spel på händerna. Halflife 2, Orange Box(TF2 huvudsakligen), Counter Strike Source, Splinter Cell och till Xbox 360 - Resident Evil 4-5, PGR3, Guitar Hero 4, Rockband 2, GTA4.
Men sen har man väl säkert något gammal PC-spel liggandes, men inget direkt nyköpt annars tror jag.

Medlem

Hm... piratkopior kan väl inte räknas... eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har fått en ny förebild.

Håkan: Tror knappast att han köpte alla när dom kom ut. Om man väl vet var man ska leta så kan man hitta dom flesta spel under hundra lappen när dom har varit ute ett tag.

Medlem

Det var länge sedan jag uppdaterade min spelsamling. Medräknat alla PSStore och Steam spel ligger nog listan på 300+.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Jag har typ över 150 spel


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

pirat kopierat

Medlem

imponerande men endå, det stog att han samlade på allt, även rena skitspel sånt kan man vara utan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey
Citat:

En i sanning respektingivande samling Playstation 2-spel. Till och med Simon ligger i lä.

Jag samlar bara på kvalitetsspel Och sen så som någon annan sa så vore det intressant att veta hur många han hunnit ta sig igenom... kan ju bara tala för mig själv men det krävs fan disciplin för att klara alla spel man köper

Medlem

Om man räknar backuper så har nog de flesta haft ett par hundra spel till 360n och ps2 om den snubben köpt allt måste han ha snuskigt mkt pengar.. även begagnade lir kostar en del.

Medlem

Fjantigt. Själv lägger jag hellre pengarna på hårdvaran än mjukvaran. Tänk om han hade köpt hemmabio-prylar för alla dom pengarna istället, och sen bara de bra titlarna som han verkligen spelar?

Medlem

De flesta med många spel tankar säkert alla.
Jag ligger på 30+ (lagliga ofc, bara töntar piratkopierar, utvecklarna/artisterna/regissörerna/utgivarna förtjänar betalt för sina arbeten).

Medlem

här är en person som lider av för mycket fritid

Avstängd
Skrivet av SeniiL:
Skrivet av KrejzY:

Fint! Själv har jag 30 PS3-spel och 10-20 360-spel och uppemot 100 PS2-spel (Varav drygt 60 är piratkopior).

eh? ok?
Jag har alla spel i världen, lagrar dom på the interwebs.
All musik, all film och alla tidningar också btw.

Vad vill du ha sagt?

(förlåt, är lite grinig :heart:)

Aj, aggressivt
Det jag menade var inget speciellt förutom att jag hade bränt 60st...

Medlem

Piratkopierat eller inte, enormt mycket plats tar det upp. ^^ Fast finns ju samlare som behöver betydligt mer utrymme än det där. Det där är ju inget egentligen.

Medlem

Vissa har en dyr hobby andra har en hobby som inte är så dyr inget att klanka ner på.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Har runt 50-60 spel som är köpta


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Jösses!
Tycker min samling med 35st ps3 spel ser bra ut i bokhyllan, men där låg man minst sagt i lä.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Oj, det var inget att leka med... Med tanke på att PS2 spelen har kostat / kostar en del antar jag att personen ifråga har bra pengaflöde, och utrymme...

Inaktiv

1200 x 150 kr per spel = 180 000

o m f g

12
Skriv svar