Releasehästryttare
Reborn

Snubblade över detta spel när jag kollade igenom Steam idag!

Trailern sålde mig stenhårt:

http://store.steampowered.com/app/789820/Reborn/

Medlem

Väntat på detta ett tag, verkar mysigt.

Skägg.
10 Chambers
Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nej tack!

Cj väntar på Vr versionen ofc

Medlem

Många nya skräckspel ser jävligt trevliga ut, har bara inte orken att sitta helspänd o vänta på nästa jumpscare Kanske ger mig in i det nån gång, finns många intressanta spel i genren, varav detta är ett som ser riktigt nice ut.

Medlem

Atmosfäriskt! Skönt med ett indie skräckspel där du inte bara irrar omkring i ett hus.

Medlem

Ser intressant ut. Blir till att testa. Håller på med Remothered: Tomented Fathers för tillfället som verkar vara bra. Lämnade Early Access i Onsdags så då blev det ett köp. Rysare med stealth funktioner likt Outlast. Utan vapen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag har varit så trött på de senaste årens skräckspel där man bara gömmer sig för fienderna hela tiden a´la Amnesia, så det här fick mig intresserad. Får hojta till när det släpps, stod bara 2018 på steamsidan.

+1 att det ska handla om det ockulta också


signatur

Game long and prosper

ELF
Medlem

Helt klart intressant


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

ser ju skithäftigt ut, måste testas


signatur

//monster

Medlem

Wow, en trailer kan ju ljuga lite men ändå, wow!
Ska lägga till Reborn att ha på spelradarn.

Ett annat skräck spel som jag trodde det skulle snackas lite mer om med tanke på vilka lovord och höga betyg det har är Remothered: Tormented Fathers. Har ej testat varken betan eller det nyligen släppta spelet. Mitt intresse härstammar från hur spelet beskrivits, t.ex "realistic survival horror" eller "old shcool survival horror":

Andra saker som spunnit på intresset är att Nobuko Toda står som kompositör (jobbat med musiken till typ alla Metal Gear Solid spelen sedan MGS:2).
Ett varningens finger för dem som tänker "old school survival horror" och de första fyra huvudspelen i Resident Evil serien så ska detta spelet tydligen vara mer i linje med Clock Tower/Haunting Grounds med kanske LITE Silent Hill sprinklat in.

Medlem

Tycker animationerna ser ryckiga ut och många dekaler och effekter saknas fortfarande. Men kan bli något!

1
Skriv svar