Red Dead Redemption 2 försenas igen
Det kommer allafall i år.. puh
Det är Rockstar vi pratar om. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp först 2020
Det kommer allafall i år.. puh
Jinxa inte!
@EXPLICIT: 1an missade pc pga speöet var en enda röra kodmässigt tydligen så det blev.ohållbart att göra en pcport smidigt.
Hoppas 2an kommer till pc. 1an var mycket mycket bra
Kommer det till PC? Mig veterligen har väl inte ettan kommit till pc ens?
Så länge denna serie är konsolexklusiv kan iaf jag inte bry mig mindre om den.
Verkligen ologiskt tänkande när det är ett av de bästa spelen som gjorts... Lätt värt att köpa en PS3 för 500:- på blocket för BARA för att spela RDR1. Är väldigt få spel som når upp till denna pärla. Gör dig själv en tjänst... spela RDR
1# FZ Troll
Varför komma med ett släppdatum överhuvudtaget då de inte kan hålla det.
Kanske de håller på att lägga till microtransaktioner och lootlådor
När dom sätter ett specifikt datum, då är det klart. Innan så skrev dom Spring 2018 vilket är diffust. Som gjort för att skjuta på. Får gärna skjuta på det till 2019 om så krävs... Kommer bli grymt hur som. Redan GOTY för mig
1# FZ Troll
Klart det kommer till PC men garanterat ett år senare så de kan maximera försäljningen. Mig gör de inget, bättre vänta ett år eller så extra än att spela en buggfest
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
För mig kan de till och med vänta och släppa det 2019 om de vill. Det är så många spel i år som jag vill köra som kommer släppas i en rätt bra ström under året så för mig behöver det inte komma fler spel i år haha. Jag kommer inte hinna spela allt tror jag ändå
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
För mig kan de till och med vänta och släppa det 2019 om de vill. Det är så många spel i år som jag vill köra som kommer släppas i en rätt bra ström under året så för mig behöver det inte komma fler spel i år haha. Jag kommer inte hinna spela allt tror jag ändå
jag har en backlog som sträcker sig till 1998
jag har en backlog som sträcker sig till 1998
haha sweet!
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.