Tävla om konsertbiljetter!

Robot
Medlem
Tävla om konsertbiljetter!

Är det bara jag men jag skulle nog vilja vara med i båda utlottningarna så att jag kunde få se konserten? Skulle inte ha något emot att åka till vare sig Göteborg eller Stockholm?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Nice! Lycka till allihop och hoppas man vinner för en gångs skull när det är en sån här cool sak!

#DeKvittar: Jo det är sant


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

fatta nördpacket som kommer infinna sig på den där konserten. Kommer ju vara historiskt.


signatur

subterranean homesick alien

Redaktör
Skrivet av Brain:

Alltså.. om man är 47. Är man då 40 eller 50 enligt FZ?

Vore jag du skulle jag nog skippa 47-åringen och försöka hitta nån i mer passande ålder...


signatur
Inaktiv

Va, en Final Fantasy konsert? Här i Stockholm!? Jag älskar Final Fantasy, hur missade jag den förra? Decisive Battle + Terra var den enda videon jag hittade, och den är ju sjukt bra! Hur kan det inte finnas fler!?

Vågar man delta i tävlingen? Jag måste se den här konserten, kan inte riskera att biljetterna tar slut medan jag väntar på priset... I'm staying ahead of the pack8)

Medlem
Skrivet av Brain:

Alltså.. om man är 47. Är man då 40 eller 50 enligt FZ?

Wikipedia är din vän men endast om du kan använda det.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Jag måste bara tillägga att det är jättekul av er att ha kontinuerliga tävlingar så pass ofta som ni nu har det. Två tummar upp för det!

1
Skriv svar