Vad är nytt i Far Cry 5?

Robot
Vad är nytt i Far Cry 5?

Folket från IGN undersöker.

#far-cry-5, #ubisoft


Medlem

Som Wildlands, låter lovande ........

Medlem

Bästa pris på Far Cry 5 - The Father Edition
Komplett.se
1 295 kr

Holy crap.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Parabellum87:

Bästa pris på Far Cry 5 - The Father Edition
Komplett.se
1 295 kr

Holy crap.

Billigt och bra!

Medlem

Någon som vet om Far Cry 5 - The Father Edition kommer till PC? Finner bara konsolvarianterna.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

A Way Out och Far Cry 5 släpps ju med fem dagars mellanrum, frågan är vilket man tar först?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

A Way Out och Far Cry 5 släpps ju med fem dagars mellanrum, frågan är vilket man tar först?

Ingen av dem förhoppningsvis, annars är du en tjyv.

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

A Way Out och Far Cry 5 släpps ju med fem dagars mellanrum, frågan är vilket man tar först?

Away out verkar bajs. Kul ide - men det jag sett från den såg inge vidare ut. Men jag hoppas jag har fel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Away out verkar bajs. Kul ide - men det jag sett från den såg inge vidare ut. Men jag hoppas jag har fel

vilken lustig inställning

Fragtjuv

Och veckan efter kommer Sea of Thives. Tuff månad.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Testpilot
Skrivet av Espresso_Bengt:

A Way Out och Far Cry 5 släpps ju med fem dagars mellanrum, frågan är vilket man tar först?

A way out tar du först , det är nog inte så stort spel. Far Cry 5 kan däremot ta en jäkla massa timmar i anspråk.

@Harakiri:

Det låter nog troligt ja! Får kolla recensioner först, större risk att A Way Out floppar kanske.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

vilken lustig inställning

Varför det? Jag ser mig gärna ha fel i detta fallet. Dock tyckte jag faktiskt inte spelet såg vidare bra ut.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Ingen av dem förhoppningsvis, annars är du en tjyv.

1
Skriv svar