Ta en första titt på Maverick: Proving Grounds – 400 spelare mot varandra
400 spelare samtidigt ? holy latency issues batman O_O
400? Meh 1200 is where its at !
400? Meh 1200 is where its at !
"So far our models run as expected" ... Ja, i 3,5 fps ..
Kan säkert vara kul, så länge folk spelar det. 400 personer i samma lobby. Känns som att spelet kan dö ut jävligt fort.
Detta betyder ju också längre väntetider för alla som dör tidigt, såvida de inte gör gameplayet mer intensivt och snabbare då det vill säga.
Om det följer BR konceptet så kommer zonen garantera en maximal tid per runda oavsett spelarantal!
Om det följer BR konceptet så kommer zonen garantera en maximal tid per runda oavsett spelarantal!
Men tänk dig när den når absolut minsta möjliga storlek och typ över 100 personer har överlevt?
Sedan beror det även på hur stor kartan är. För fyra hundra personer så kan den inte vara liten och är den lika stor som, säg delstaten Kalifornien, så kommer det ändå ta enormt mycket tid. Förutsatt att cirkeln inte går ned var 30:e sekund men då finns det även problem med att man aldrig ser någon förrän i slutet (aka. långtråkigt) då det typ är 50-100 personer kvar i en liten zon.
säger bara lycka till med 400 spelare sen på det ha events och något som gör det sticker ut, ex virus zombies spawnar ja you name it.
Lycka till, pubg är dock skit optimerat och igillar grafiska stilen dom kör något fruktansvärt.
Men motbevisa mig gärna så blir jag helnöjd då jag ogillar pubg något kopiöst pga hur segt det är.