Ta en första titt på Maverick: Proving Grounds – 400 spelare mot varandra

Robot
Ta en första titt på Maverick: Proving Grounds – 400 spelare mot varandra

PUBG-utmanaren utlovar en större upplevelse.

#battle-royale, #maverick-proving-grounds


Medlem

400 spelare samtidigt ? holy latency issues batman O_O


signatur

always use the nubs for cover

Inaktiv

PUBG och detta spel behöver ett 50%vs50%-läge där det är två lag som slåss mot varandra

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

400 spelare samtidigt ? holy latency issues batman O_O

400? Meh 1200 is where its at !

Medlem
Skrivet av xermalk:

"So far our models run as expected" ... Ja, i 3,5 fps ..

Medlem

Detta betyder ju också längre väntetider för alla som dör tidigt, såvida de inte gör gameplayet mer intensivt och snabbare då det vill säga.

Medlem

Kan säkert vara kul, så länge folk spelar det. 400 personer i samma lobby. Känns som att spelet kan dö ut jävligt fort.

Medlem

@werme: 1.5 år gammal pre-alpha video ...

eld
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Detta betyder ju också längre väntetider för alla som dör tidigt, såvida de inte gör gameplayet mer intensivt och snabbare då det vill säga.

Om det följer BR konceptet så kommer zonen garantera en maximal tid per runda oavsett spelarantal!

Medlem
Skrivet av eld:

Om det följer BR konceptet så kommer zonen garantera en maximal tid per runda oavsett spelarantal!

Men tänk dig när den når absolut minsta möjliga storlek och typ över 100 personer har överlevt?

Sedan beror det även på hur stor kartan är. För fyra hundra personer så kan den inte vara liten och är den lika stor som, säg delstaten Kalifornien, så kommer det ändå ta enormt mycket tid. Förutsatt att cirkeln inte går ned var 30:e sekund men då finns det även problem med att man aldrig ser någon förrän i slutet (aka. långtråkigt) då det typ är 50-100 personer kvar i en liten zon.

Medlem

Nä du... den går jag inte på igen. Aldrig att det där kommer vara ingame! Ge oss en riktig ingame trailer istället. =/

Medlem

Fler spelare gör det inte till ett bättre spel

Medlem

säger bara lycka till med 400 spelare sen på det ha events och något som gör det sticker ut, ex virus zombies spawnar ja you name it.

Lycka till, pubg är dock skit optimerat och igillar grafiska stilen dom kör något fruktansvärt.

Men motbevisa mig gärna så blir jag helnöjd då jag ogillar pubg något kopiöst pga hur segt det är.

Medlem

Rent tekniskt så är det ju underbart, t.ex I mmorpgs eller I militär simulatorer etc. Har inte lirat mkt av "Battle Royale" cloner, förutom H1Z1 vilket jag testade kanske 2 timmar, min dator är så kass att jag inte ens vill testa PUBG på low.

Snart kommer nog ett Battle Royale med plats för 7 miljarder spelare samtidigt

Medlem

@cute_ninja: Planetside 2 funkar

Medlem

Med rätt val av motor är det här inte omöjligt. Lär sig av PUBGs misstag!

1
Skriv svar